Samsung poczuł oddech LG na plecach? Firma przyśpiesza kampanię reklamową

Samsung zdecydował się na uruchomienie kampanii reklamowej związanej z nowym Galaxy S8 trzy tygodnie przed jego premierą. Według analityków, jest to spowodowane bardzo dobrym przyjęciem największego rywala nadchodzącego flagowca Samsunga – LG G6. Zwykle kampanie reklamowe rozpoczyna się maksymalnie na dwa tygodnie przed premierą.

LG przekazało niedawno, że w ciągu czterech dni trwania sprzedaży, udało się zgromadzić zamówienia na 40000 sztuk LG G6. W ciągu ośmiu dni, preordery złożyło 82000 osób.

„Początkowo zainteresownie nowym smartfonem LG było mniejsze niż to, które zdobył LG G5 w kilka dni po premierze, jednak przez weekend liczba zamówień LG G6 wzrosła. Klientom najwyraźniej podoba się duży ekran smartfonu i jego lekka konstrukcja.” – powiedział pracownik autoryzowanego salonu sprzedaży SK Telecom w Seulu.

Niektórzy sugerują, że z powodu relatywnie dobrego przyjęcia LG G6, Samsung przyśpieszył kampanię reklamową dla Galaxy S8. 15-sekundowy spot jest już wyświetlany w blokach reklamowych od zeszłego czwartku. To trzy tygodnie przed oficjalną premierą smartfona, która odbędzie się 29 marca.

Pierwszy dzień sprzedaży LG G6 był bardzo obiecujący. Producent zebrał zamówienia na 20000 sztuk smartfonu, co było dwa razy lepszym wynikiem niż w przypadku premiery Samsunga Galaxy S7 Edge. Wysoka tendencja się nie utrzymała, ale i tak wlewa nadzieję w serca udziałowców LG, którzy liczą na odrobienie sporych strat finansowych, jakie firma poniosła w roku 2016.

Na wieść o pozytywnym otwarciu sprzedaży LG G6, wartość akcji LG Electronics skoczyła do góry na giełdzie w Seulu aż o 1,87 procent w stosunku do stanu sprzed komunikatu.

Czekamy na premierę LG G6 w Polsce. Chętnie zobaczymy, co wart jest nowy flagowiec LG.

 

źródło: KoreaHerald

Exit mobile version