Długo nie czekaliśmy: smartwatch Fitbit Versa 2 oficjalnie

smartwatch Fitbit Versa 2

Fitbit Versa 2 (fot. Fitbit)

Nie spodziewaliśmy się, że Fitbit Versa 2 zadebiutuje tak szybko, bowiem pierwsze doniesienia na temat tego smartwatcha pojawiły się zaledwie kilka dni temu. Producent jednak dziś oficjalnie zaprezentował swoją najnowszą propozycję i od razu rozpoczął też jej przedsprzedaż.

Fitbit Versa 2 – specyfikacja

Smartwatch wyposażono w kolorowy, dotykowy wyświetlacz AMOLED z funkcją Always On Display, który pokryto szkłem Corning Gorilla Glass 3. generacji. Fitbit nie podaje ani przekątnej, ani rozdzielczości ekranu, ale zapewnia, że otaczają go węższe ramki niż w innych smartzegarkach marki i użytkownik dostaje większą „powierzchnię wyświetlania”.

Największą nowością w Fitbit Versa 2 jest jednak integracja z asystentką głosową Alexa od Amazonu, dzięki czemu użytkownicy w obsługiwanych krajach będą mogli wiele rzeczy wykonywać za pomocą komend głosowych (na przykład ustawiać alarmy czy odpowiadać na wiadomości).

Właściciele Fitbit Versa 2 niewątpliwie docenią również obecność modułu NFC i obsługę płatności mobilnych Fitbit Pay, a także możliwość słuchania muzyki offline w serwisie Spotify (wymagana subskrypcja Premium). Na pokładzie nie zabrakło oczywiście też pulsometru z możliwością ciągłego pomiaru pulsu (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).

Według deklaracji producenta, Fitbit Versa 2 będzie pracować na pojedynczym ładowaniu co najmniej 4 dni (w niektórych miejscach jest mowa nawet o minimum 5 dniach). Koperta smartwatcha wykonana jest z szczotkowanego anodowanego aluminium i jest odporna na zanurzenia na głębokość do 50 metrów.

Fitbit Versa 2 – cena

Sugerowaną cenę smartwatcha ustalono w Stanach Zjednoczonych na 199,95 dolarów. Klienci mają do wyboru w sumie pięć konfiguracji kolorystycznych. Do tego przygotowano także wersję Special Edition, która kosztuje 229,95 dolarów i jest dostępna w dwóch wariantach wykończeniowych.

Fitbit Premium

Przy okazji premiery Fitbit Versa 2, producent zapowiedział także usługę Fitbit Premium, która zaoferuje spersonalizowane programy treningowe w oparciu o dane zebrane od konkretnego użytkownika, dogłębną analizę jego aktywności fizycznej i snu oraz wskazówki, jak można poprawić jakość tego ostatniego.

Usługa Fitbit Premium zostanie udostępniona jesienią 2019 roku dla wszystkich opasek fitness i smartwatchy marki. Miesięczna opłata będzie wynosić 9,99 dolarów lub 79,99 dolarów za cały rok.

Źródło: Fitbit, Fitbit, The Verge

Exit mobile version