(fot. Porsche)

Wymarzone Porsche bez wychodzenia z domu. Nowa usługa dostępna w Polsce

Taycan, Panamera lub 911 bez konieczności wielu wizyt w salonie i spędzania czasu ze sprzedawcą na dobieraniu najlepszej konfiguracji? Tak, to możliwe dzięki nowej usłudze Porsche, która właśnie jest wdrażana w Polsce.

Wymarzone Porsche bez wstawania z sofy

Elektronikę, ubrania czy chociażby meble kupujemy online, oglądając produkt wyłącznie na ekranie smartfona lub laptopa, więc dlaczego nie możemy zrobić tego samego w przypadku samochodu?

Jasne, przyjemnie jest wybrać się do salonu i zostać obsłużonym na wysokim poziomie, ale musimy wówczas poświęcić sporo czasu. Oczywiście rozmowa ze sprzedawcą może pomóc w wybraniu optymalnej konfiguracji, ale nie brakuje osób, które w tej kwestii poradzą sobie sami, od dłuższego czasu wiedząc, jakim dokładnie samochodem są zainteresowani.

Tym bardziej, że teraz mamy dostęp do wielu narzędzi, które umożliwiają skonfigurowanie samochodu bez wychodzenia z domu. Co więcej, z pomocą przychodzi nawet rozszerzona rzeczywistość. Jedynym problemem może okazać się brak możliwości odbycia jazdy testowej. Tutaj nadal musimy odwiedzić fizyczny salon.

Porsche online
(fot. Porsche)

Niemcy najwidoczniej zauważyli panujące trendy i właśnie ogłosili wprowadzenie sprzedaży cyfrowej na kolejnych ważnych rynkach. Tak, właścicielem wymarzonego Porsche będzie można stać się niemal załatwiając wszystko z kanapy, za pośrednictwem przygotowanej usługi online.

Sprzedaż online Porsche wystartowała w Niemczech w październiku 2019 roku i spotkała się z dobrym przyjęciem. Teraz usługa wprowadzona jest w kolejnych europejskich krajach, takich jak Hiszpania, Portugalia, Szwajcaria, Włochy, Francja, Słowenia, Estonia, a także Polska.

Porsche online
(fot. Porsche)

Producent ze Stuttgart rozwija sprzedaż online

Jak podkreśla Porsche, dealerzy w dziewięciu krajach oferują większość swoich nowych i używanych samochodów na platformie. Są to zarówno standardowe warianty modeli, jak i także bardziej unikatowe modele. Ponadto, w planach jest również dalsza rozbudowa całej cyfrowej platformy, rozszerzając dostępne opcje o różne produkty i usługi firmy.

Dane dotyczące sprzedaży oraz pozytywne opinie klientów i dealerów są dowodem na to, że dzięki naszej strategii sprzedaży online ugotowaliśmy właściwą drogę do cyfrowej sprzedaży samochodów w przyszłości. W 2021 roku będziemy podążać tą samą drogą, uruchamiając sprzedaż internetową w kolejnych krajach. Barbara Frenkel, wiceprezes ds. sprzedaży w Europie.

Porsche dodaje, że – w zależności od konkretnego rynku – sprzedaż samochodów będzie się odbywać w miarę możliwości online, aż do dostawy samochodu do domu klienta.