Play Ubezpieczenia (fot. Play)

Play wzbogacił swoją ofertę o ubezpieczenia. Do wyboru klienci mają aż 31 różnych produktów

Przyznam się Wam szczerze, że czasami z tęsknotą wspominam czasy, w których operatorzy sprzedawali wyłącznie usługi telekomunikacyjne. Dzisiaj telekomy mają w swojej ofercie również całą masę innych produktów. Portfolio Play wzbogaciło się na przykład dziś o ubezpieczenia. Klienci dostaną do wyboru 31 różnych pakietów w aż 73 możliwych wariantach.

Aby zakupić ubezpieczenie, należy pobrać aplikację Play Ubezpieczenia ze Sklepu Play. Tak, na starcie program jest dostępny wyłącznie dla urządzeń, pracujących pod kontrolą systemu Android. Operator jednak zapowiada, że jeszcze w tym roku odpowiednia apka pojawi się w AppStore, dzięki czemu z usługi skorzystają także właściciele sprzętów z iOS od Apple.

Reklama

Play Ubezpieczenia to platforma, na której klient ma do wyboru 31 unikalnych produktów ubezpieczeniowych i to w aż 73 możliwych wariantach. Całość podzielona jest na sześć kategorii: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. Ich ceny zaczynają się już od 99 groszy za jeden miesiąc, a zdecydowana większość nie kosztuje więcej niż 10 złotych za każdy miesiąc.

Wszystkie oferowane są też w dwóch wariantach: Standard (niższa cena) oraz Premium (wyższa cena + dodatkowe korzyści, na przykład zwiększona suma ubezpieczenia lub dodatkowy zakres ochrony).

Użytkownik w aplikacji nie tylko zakupi polisę ubezpieczeniową, ale również sprawdzi jej warunki i zgłosi za jej pośrednictwem szkodę. Program poinformuje także, jeżeli obecna umowa się będzie zbliżać do końca (i zapewne zaproponuje jej przedłużenie). Opłata za ubezpieczenie doliczona zostanie do rachunku za usługi telekomunikacyjne, dlatego powyższa oferta skierowana jest wyłącznie dla klientów indywidualnych, korzystających z ofert typu postpaid, tj. abonamentów. Przynajmniej na początku – niewykluczone, że w przyszłości się to zmieni i kartowcy też dostaną możliwość wykupienia polisy.

Z okazji inauguracji platformy, Play przygotował również specjalną ofertę dla swoich klientów. Umieszczono ją w zakładce Ubezpieczenia od Play. Obejmuje ona pakiet Freemium, który jest bezpłatny przez aż 12 miesięcy. Klient może wybrać jeden z trzech zakresów:

  • Naprawy Domowe, obejmujący pokrycie kosztów napraw sprzętu AGD w przypadku ich awarii,
  • Wsparcie Prawne, zapewniający dostęp do konsultacji prawnych w sprawach związanych z życiem prywatnym
    i zawodowym ubezpieczonego,
  • Gryzący problem, czyli zorganizowanie i pokrycie kosztu badania, które sprawdza, czy doszło do zakażenia boreliozą po ugryzieniu kleszcza.

Produkty ubezpieczeniowe dostępne w markecie ubezpieczeniowym zostały przygotowane specjalnie na potrzeby Play Ubezpieczenia i dostarczane będą przez największe działające w Polsce Towarzystwa Ubezpieczeń, takie jak: Allianz, BNP Paribas Cardif, Compensa, Gothaer, InterRisk, Nationale-Nederlanden, Oney, Uniqa. Partnerem technologiczno-wdrożeniowym Play Ubezpieczenia jest firma Protect.me.

fot. Play

Źródło: informacja prasowa