Pierwsi nabywcy skarżą się na problemy z iPhonem 6S i 6S Plus

Apple miało ostatnio powody do radości, z uwagi na fakt, że w ciągu kilku dni od rozpoczęcia sprzedaży, ich iPhone’y 6S i 6S Plus rozeszły się w ponad 13 milionach egzemplarzy. Jednak mina załogi z Cupertino może zrzednąć, gdy dojdzie do nich wiadomość, że najnowsza generacja iPhone’ów ma spore kłopoty.

Reklama

Wszystko zaczęło się od tego, że iPhone 6S ma problemy z przegrzewaniem się, przez co nie można korzystać m.in. z lampy błyskowej, dopóki smartfon nieco nie ostygnie. Pod wpisami traktującymi o tej kwestii pisaliście, że przesadzam i że może to dotyczyć kilku sztuk, a nie milionów. Niestety, coraz więcej posiadaczy iPhone’ów 6S i 6S Plus skarży się, że nie może normalnie korzystać ze swojego smartfona.

Reklama

Problemy dotyczą niżej wymienionych podzespołów i funkcji:

  • przycisku TouchID, który bardzo się nagrzewa; jedynym rozwiązaniem jest restart telefonu,
  • częste, samoistne wyłączanie się urządzenia, mimo posiadania jeszcze naładowanego akumulatora,
  • zniekształcanie dźwięków przez głośnik,
  • 3D Touch – nieotwieranie linków przez przeglądarkę Safari; tu również pomoże jedynie restart.

Jeżeli Apple szybko nie naprawi tego problemu, to przewidywania, że w czwartym kwartale 2015 roku może sprzedać 75 – 80 milionów iPhone’ów mogą się (niestety dla niego) nie sprawdzić.

Jeśli wśród Czytelników Tabletowo są posiadacze najnowszych smartfonów Apple, chętnie poznamy ich opinię na temat tych produktów.

Źródło: 9to5Mac

  1. Czy Panu Autorowi chodziło o kupców? Czy może raczej o nabywców? A może tylko podpisał swoim nazwiskiem automatyczne tłumaczenie? Nie jestem purystą językowym! Sam robię wiele błędów, ale taki tytuł woła o pomstę do nieba!

    1. Tytuł może rzeczywiście nie do końca trafny, dziękuję za zwrócenie uwagi, już poprawiłem. Przy okazji pozwolę sobie zapewnić Pana i wszystkich Czytelników, że nikt z piszących na Tabletowo nie ucieka się do tłumaczenia tekstów przy użyciu dostępnych tłumaczy i podpisywania ich swoim nazwiskiem.

      1. Jeżeli mówimy o trafności, to trafił Pan kulą w płot. Kupiec w końcu nigdy nie używa tego co kupuje w jednym miejscu by sprzedać w drugim! Chyba, że zanim kupi tysiące, to testuje partię próbną, ale nie o tym przecież Pan pisze.
        Tym bardziej się wkurzyłem, ze tabletowo.pl jest dla mnie jedynym polskim portalem technologicznym, gdzie można znaleźć sensowne informacje pisane z pasją i wielką wiedzą.

      2. jak to nie, po moich podśmiech*jkach z tego własnie powodu usunięto wpis alberta lewndowskiego… bo był bezmyślna kopią z translatora.

  2. Chyba kpisz, skąd takie tezy? Nigdzie nie znalazłem nawet jednego artykułu, nawet najskromniejszej notki na forum apple na żaden z powyższych problemów.

    Dziwne prawda?

    1. Bo my Apple i jego użytkownicy to takie towarzystwo wzajemnej adoracji najlepszego tableta świata, gdzie użytkownicy najpierw zakłamują rzeczywistość i pocieszają własne ego do czasu pięćsetnego postu, po którym w końcu stwierdzają że wada faktycznie jest. (por. casus „zasikanych” ekranów w Air’ach)

  3. Ten tekst to spisek. Na SW są zachwyceni i tak ma być. Jeśli się nagrzewa to było i jest celowe, idzie zima i była aktualizacja ” ogrzewanie czas zacząć” Co do czytnika linii papilarnych, widocznie te odciski nie są kompatybilne, zmień odciski.

    1. sw już dawno przestało być wiarygodne :) aw jeszcze jakoś w miarę się trzyma bo aż takiej popeliny nie wciskają i zdarzają im się niezłe wpisy i recenzje, choć i tego u nich coraz mniej. U mnie liderem tabletowo, za wyważone teksty, nie okraszone wazeliniarstwem, i wciskaniem się w dupe bez mydła tam gdzie nie trzeba recenzje, i brak bydła w komentarzach. To że taki Aw ma pod wpisami po kilkadziesiąt a czasami kilkaset komentarzy nic nie znaczy, skoro 90% z tego to wyprane z argumentów przekrzykiwania się rodem z przedszkola. Czasami nie idzie się przebić przez to bydło próbując doszukać się czegoś wartościowego. Więcej nie zawsze znaczy „lepiej”.

  4. Tak jak sugerowali przedmówcy, tak ma być! Aple się troszczy o swoich klientów, idzie zima. Aple ma nadzieję że dzięki tym ponadczasowym, innowacyjnym, ficzerom ludzie będą jeszcze dłużej gapić się na włączony ekran ajfona. Poczują to cudowne ciepło Home i będą nawet spać z włączonym ajfonem. Dłużej i dłużej żeby bateria szybciej umarła. Nasz ficzer z gorącym Home jest wyrazem toski o waszą wygodę. Poco ciągle wyłączać i włączać komórkę przez Home ID. Uruchomcie raz i miejcie włączonego ajfona nonstop. Jak zapomnicie o tym cudownym wynalazku to on wam przypomni o sobie i już nigdy nie wyłączycie ajfona. A jak się rozgrzeje za bardzo? Też o tym pomyśleliśmy. Gdy odruchowo za często będziecie używać HomeID gorący ajfon aktywuje kolejny ficzer. Tak zwany reset. To też jest nasz wyraz troski o naszych klientów. Niektórzy mogą nadużywać celowo przycisku home w celu lepszego ogrzania ciała. Nic z tego jak chcecie się lepiej ogrzać kupcie kilka ajfonów!

  5. Zamówiłem iPhone 6s w przedsprzedaży, przycisk toch id zaczął sie przegrzewać po tygodniu, podczas kręcenia filmu 4k w temp – 10 stopni (jeżdzę na desce), wyłącza sie, można go wlonczyc ponownie jak sie zagrzeje, to samo dzieje sie jak sie przegrzeje można go wlonczyc jak sie schłodzi ?. Po za tym jestem bardzo zadowolony. Bede go oddawał na reklamacji dam znac co sie wydarzy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama