Cel kampanii marketingowej OnePlusa: Iron Man ma się kojarzyć z ich smartfonem

Co takiego Tony Stark będzie porabiał po zakończeniu Wojny bez granic i wydarzeniach przedstawionych w Avengers: Koniec gry? Nie wiadomo, ale pewne jest jedno – postać ta będzie się teraz kojarzyć wielu z marką OnePlus, bo Robert Downey Jr. zaangażował się w promowanie nowych smartfonów tej firmy.

OnePlus zamierza podkreślić swoją pozycję jako jednego z najważniejszych producentów smartfonów za pomocą kilku rzeczy. Pierwszą było zaprezentowanie dwóch (lub trzech – jeśli wliczać wersję z modemem 5G) modeli telefonów na niedawnej konferencji. Drugą jest wyniesienie swoich działań marketingowych na wyższy poziom przez zapewnienie sobie wsparcia w postaci hollywoodzkiego gwiazdora, Roberta Downey Juniora. Jak donosi The Economic Times, RDJ będzie twarzą OnePlusa podczas akcji promocyjnej smartfonów OnePlus 7 i OnePlus 7 Pro w Indiach i Chinach.

Chociaż nie jest do końca jasne, jak będzie przebiegać współpraca firmy z jednym z najbardziej rozpoznawalnych obecnie aktorów na świecie, nadchodząca kampania reklamowa jest określana jako „długoterminowa” i ma być przykładem najwyższej jakości działań w branży. Brzmi to co najmniej tak pompatycznie jak porywające przemowy Tony’ego Starka. Downey Jr. jest mile witany w „rodzinie OnePlusa”, a obecność aktora wśród osób podpierających wizerunek chińskiego producenta smartfonów bardzo podoba się dyrektorowi generalnemu firmy, Pete’owi Lau.

Samsung + Marvel = dedykowane case’y dla Galaxy S10. Są też paski dla Galaxy Active

Nie wiemy nic o finansowych szczegółach tej współpracy, ale biorąc pod uwagę fakt, że Robert Downey Junior zainkasował około 75 milionów dolarów za udział w Avengers: Koniec gry, można się spodziewać, że OnePlus musiał wydać górę pieniędzy na zwerbowanie aktora do reklam smartfonów firmy. Tym bardziej zastanawia, czy tego typu inwestycja będzie dla chińskiego producenta opłacalna. W końcu HTC, które niegdyś dobiło z Downey Juniorem podobnego targu, obecnie balansuje na granicy bankructwa.

Najlepsze (i najciekawsze) gry na licencji Marvela

źródło: The Economic Times przez Phone Arena