Nowa oferta internetu w PLUSH. Teraz opłaci się być lojalnym, choć umowy są na czas nieokreślony

Od dziś PLUSH rozpoczyna reklamować swoją nową ofertę internetu mobilnego. Klienci będą mogli wybierać spośród dwóch wariantów do wyboru. Różnice między nimi są minimalne.

Internet mobilny w PLUSH-u to od teraz dwa warianty: za 25 zł (20 GB) i za 30 zł (40 GB). Trzeba zauważyć, że Plus dość mocno promuje jednak wersję za 30 zł. Wystarczy rzucić okiem na oferty i je porównać, żeby dojść do takiego wniosku.

Reklama

Na start jest na nich odpowiednio 20 i 40 GB, natomiast za lojalność dostaje się dodatkowe gigabajty. Bonusy lojalnościowe przedstawiają się następująco:

  • 25 zł – po 3 miesiącach jest 60 GB, po 6 – 80 GB, a po 12 miesiącach 100 GB,
  • 30 zł – po 3 miesiącach jest 80 GB, po 6 – 100 GB, a po 12 miesiącach 120 GB.

Oznacza to, że można mieć aż 5 x więcej, a w droższym wariancie 3 x więcej GB za tę samą cenę. Oferta jest dostępna w wersji zarówno ze sprzętem, jaki i bez. Oba warianty są na czas nieokreślony, a można też zrobić sobie wakacje od abonamentu – wystarczy wysłać bezpłatnego SMS-a i przez miesiąc nie płacić.

Wygląda to tak, jakby przynajmniej na początku, bardziej opłacało się wybrać opcję za 30 zł. W miarę upływu czasu różnice między pakietami się zacierają – największy bonus w porównaniu do wnoszonych środków otrzymuje abonament za 25 zł, zaś po roku najwięcej internetu do wykorzystania ma pakiet 40-gigabajtowy, który rozrasta się wtedy do 120 GB.

PLUSH-owi rzeczywiście nie pozostaje nic innego, jak tylko kusić klientów premiami za staż. W czasach, gdy zrezygnować z usługi można z miesiąca na miesiąc, zatrzymanie klientów u siebie na dłużej jest priorytetem. Na podobne zabiegi zdecydowano się już dawno temu w wypadku oferty abonamentowej dla telefonów.

 

źródło: PLUSH, informacja prasowa