#NoteMyDay to kolejne spoty Samsunga, ale bez efektu WOW

Jak zapewne zauważyliście, często piszę o reklamach Samsunga, szczególnie tych o serii Note, ponieważ są po prostu dobre. Wystarczy rzucić okiem na spoty Do You Note? czy też pierwsze reklamy z tej serii. Samsung umie w nienachalny sposób pokazać zalety swojego produktu, jednak nie wszystko, co wychodzi spod ich ręki, jest takie wzorcowe.

W nowych reklamach promujących Samsunga Galaxy Note 4, którego ostatnio testowaliśmy, możemy zobaczyć Rudy Mancuso oraz Shaun “Shonduras” McBride. Znani są z internetu, a dokładniej z Vine i Snapchata, więc pomysł na zrobienie czegoś razem jest moim zdaniem nie tylko bardzo odważny, ale również sensowny. Cała akcja nazywa się #NoteMyDay i polega na tym, że ta dwójka szuka ludzi w Nowym Jorku, którym może uatrakcyjnić w pewien sposób dzień. Zresztą, sami zobaczcie:

http://youtu.be/GNF57yAhcbk

http://youtu.be/PyXDjxOqYWs

Znów produkty Samsunga nie są promowane nachalnie i ogólnie Koreańczycy zrobili kolejne ciekawe spoty. Jednak patrzę na nie przez pryzmat poprzednich reklam i moim zdaniem są odrobinę przegadane i nie mają żadnego efektu WOW. Samsung pokazał się z tak dobrej strony, jeśli chodzi o reklamy, że teraz nawet udane spoty, ale lekko nużące, nie są już tak interesujące.