Platforma CANAL+
Platforma CANAL+

BUM! nc+ zmienia się w Platformę CANAL+

Ostatnia aktualizacja:

Dziś marka nc+ zniknęła z polskiego rynku. Jej miejsce zajęła Platforma CANAL+. Mimo zmiany nazwy, w ofercie operatora wciąż znajdować się będzie telewizja (również na kartę i online), internet oraz telefon komórkowy.

Platformę nc+ uruchomiono w marcu 2013 roku i wkrótce grono jej abonentów zasilili dotychczasowi użytkownicy ofert n i Cyfra+ (czemu towarzyszyły spore kontrowersje, z uwagi na niezbyt satysfakcjonujące dla klientów warunki migracji). Dziś, 3 września 2019 roku, marka nc+ na dobre znika z polskiego rynku.

nc+ zmienia się w Platformę CANAL+

Po niecałych sześciu latach i sześciu miesiącach marka nc+ znika z polskiego rynku i zostaje zastąpiona Platformą CANAL+. Nie jest to dla nas niespodzianką, bowiem już w połowie lipca 2019 roku pojawiły się informacje, że dojdzie do tego jesienią bieżącego roku. W związku z rebrandingiem przygotowano specjalne promocje dla abonentów.

Platforma CANAL+
nc+ to od teraz Platforma CANAL+

Klienci zawierający nowe umowy na usługi telewizyjne Platformy CANAL+ (na 24 miesiące), w zależności od wybranego pakietu, będą mogli korzystać z nich za 0 złotych przez pierwsze 3 miesiące lub otrzymać na ten okres obniżkę ceny abonamentu.

Oprócz tego, w zależności od wybranych ofert promocyjnych, klienci będą mogli także otrzymać w prezencie dostęp do kanału CANAL+ 4K Ultra HD, dekodera 4K UltraBOX+ i kanałów Polsat Sport Premium. Co więcej, Platforma CANAL+ przygotowała dla swoich abonentów również specjalną kolekcję o nawie „Wybuchowa paczka”, która składa się z dwudziestu trzymających w napięciu filmów akcji z udziałem największych gwiazd światowego kina.

Operator postanowił połączyć wspomnianą „Wybuchową paczkę” oraz fakt porzucenia nazwy nc+ i przygotował zamieszczony poniżej spot reklamowy, którym będzie komunikować konsumentom, że od teraz jego nazwa to Platforma CANAL+.

Wypróbuj Platformę CANAL+ za darmo

Przy okazji zmiany nazwy z nc+, operator zdecydował się wprowadzić promocję „Try&Buy” – dzięki niej klienci, którzy podpiszą nową umowę w dniach od 3 do 14 września 2019 roku, będą mogli przetestować ofertę telewizyjną Platformy CANAL+ do 30 września całkowicie za darmo i ewentualnie zrezygnować z niej bez ponoszenia żadnych opłat.

Źródło: informacja prasowa