Huawei Mate 10 Porsche Design w Polsce. Ktoś skory wydać na niego prawie 6000 złotych? | Tabletowo.pl

Huawei Mate 10 Porsche Design w Polsce. Ktoś skory wydać na niego prawie 6000 złotych?

Dołącz do dyskusji 0

Huawei Mate 10 Porsche Design wiąże się o tyle zabawna historia, że w dniu oficjalnej premiery dostaliśmy informację od producenta, że smartfon nie będzie dostępny w Polsce. Później jednak firma zmieniła zdanie i zapowiedziała, że urządzenie niedługo trafi do sprzedaży w naszym kraju. Dziś sprzęt pojawił się w końcu na sklepowych półkach. Ktoś skory na niego wydać prawie 6000 złotych.

Grupa docelowa ekskluzywnych produktów nie jest szczególnie duża, jednak producenci elektroniki często bratają się z luksusowymi markami i wspólnie wypuszczają na rynek specjalne edycje danego modelu. Huawei współpracuje z Porsche od zeszłego roku i pierwszym owocem ich pracy był Huawei Mate 9 Porsche Design (którego „tańszą wersję”, Mate 9 Pro, aktualnie można kupić za jedyne 1999 złotych).

Firmy nadal współpracują, wskutek czego w październiku tego, 2017 roku światło dzienne ujrzał Huawei Mate 10 Porsche Design. Jak wspomniałem, smartfon początkowo nie miał być dostępny w Polsce, ale Huawei najwyraźniej zmienił zdanie, ponieważ urządzenie właśnie trafiło do sprzedaży w naszym kraju. Jego cena nie jest niespodzianką, gdyż już wcześniej dostaliśmy informację, że sprzęt ma kosztować 5699 złotych.

Huawei Mate 10 Porsche Design (fot. Huawei)

To dużo, lecz taka cena wynika z faktu, iż Huawei Mate 10 Porsche Design powstał przy współpracy z Porsche, więc trzeba za to dopłacić. Jedyną bowiem różnicą względem Huawei Mate 10 Pro jest dwa razy więcej pamięci wbudowanej (256 GB vs 128 GB). Reszta specyfikacja jest już identyczna w obu przypadkach. Do tego klient otrzymuje zestaw gratisów, sygnowanych marką Porsche.

Na koniec warto jeszcze dodać, zanim posypią się gromy na Huawei, że sprzedaje tak obrzydliwie drogi smartfon, iż producent wie, co robi. Zapewne bowiem nie zdecydowano by się na kontynuowanie współpracy z Porsche, gdyby nie fakt, że firma sprzedała aż dziesięć razy więcej egzemplarzy Huawei Mate 9 Pro niż się spodziewano. Najwyraźniej więc popyt na tego typu luksusowy produkt jest, więc dlaczego marka miałaby na tym nie skorzystać?

Polecamy również:

Recenzja Huawei Mate 10 Pro – nie bez powodu ma “pro” w nazwie

Źródło: informacja prasowa

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona