Teraz po smartfony Apple i Samsunga, a nawet PlayStation 5, udasz się do Empiku. Sieć rozwija partnerstwa z firmami 18

Teraz po smartfony Apple i Samsunga, a nawet PlayStation 5, udasz się do Empiku. Sieć rozwija partnerstwa z firmami

Człowiek przyzwyczaił się do tego, że w internetowym sklepie Empiku znajdzie wiele rzeczy: od książek i zabawek przez perfumy po worki do odkurzaczy. Swój dział ma tam też elektronika, i to właśnie on jest teraz rozwijany.

iPhone’y i PlayStation z Empiku

Empik stara się zawiązać mocniejszą współpracę z popularnymi markami. W związku z tym wkrótce na platformie internetowej sklepu znajdziemy specjalne podstrony dla firm takich jak Kross, Inglot czy Vobis, a Tchibo po pierwszym półroczu udanej obecności w Empiku, rozszerzy ofertę.

Kolejnymi konsekwencjami rozwoju Empiku będzie oficjalna dystrybucja produktów marek Huawei, Samsung, Apple, Philips, DeLonghi, SONY, HP, Motorola i MSI. Na stronie sklepu już funkcjonują nowe kategorie z powiększonym asortymentem, gdzie znajdziemy smartfony, smartwatche, tablety, laptopy czy komputery.

Teraz po smartfony Apple i Samsunga, a nawet PlayStation 5, udasz się do Empiku. Sieć rozwija partnerstwa z firmami 19

Swoją elektronikę na Empik.com wystawiło już Huawei, a wkrótce na stronie pojawi się pełne portfolio smartfonów i tabletów Samsunga (część jest już dostępna) oraz około 50 produktów Apple. W sierpniu znajdziemy tam także laptopy gamingowe MSI, a pod koniec roku będziemy w stanie zapłacić Empikowi za zamówienie przedsprzedażowe PlayStation 5.

Dużo, dużo, więcej, jeszcze więcej!

Jak wskazuje Paweł Bury, key account manager w Huawei CBG Polska, „wszystkie produkty pochodzą z licencjonowanej polskiej dystrybucji, co jest (…) każdorazowo weryfikowane”. Nie powinno być więc obaw, że dostaniemy smartfon przeznaczony na inny rynek, co w wypadku sprzętów z Androidem ma znaczenie podczas oczekiwania na aktualizację systemu.

Empik.com ma już w swojej ofercie ponad 2,5 mln produktów w 16 różnych kategoriach. Strona chwali się jakimiś 7 milionami użytkowników miesięcznie, z czego dokonuje się 600 tys. zamówień. To jeden z najważniejszych graczy na polskim rynku e-commerce.