Reklama Banku Pocztowego - Wszystko pod jednym dachem
źródło: Bank Pocztowy

EnveloBank połączy się z Bankiem Pocztowym

Już niedługo zarówno klienci Banku Pocztowego, jak i dotychczasowi posiadacze kont w EnveloBanku będą znajdować się „pod jednym dachem”. Na mocy fuzji dochodzi do połączenia obu marek. Pozwoli to szybciej wdrażać nowe technologie i przełoży się na wygodę klientów.

Fuzja EnveloBanku i Banku Pocztowego

Jak czytamy w komunikacie biura prasowego Banku Pocztowego, już niedługo do grona jego klientów dołączą osoby, które do tej pory korzystały z usług bankowych EnveloBank.

Reklama

Użytkownicy po połączeniu obu marek będą korzystać z bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24. W przypadku aplikacji mobilnej zostanie wykorzystana dotychczasowa platforma EnveloBanku, która po połączeniu zmieni nazwę na „Pocztowy”. Pełna migracja klientów detalicznych powinna zakończyć się w sierpniu 2021 roku.

Połączenie dwóch marek będzie promowane przez wieloletniego ambasadora Banku Pocztowego, czterokrotnego zdobywcę kryształowej kuli w skokach narciarskich – Adama Małysza.

Bank Pocztowy i marka EnveloBank łączą się na mocy fuzji
fot. Bank Pocztowy

Szybszy rozwój i nowa jakość

Fuzja obu marek przyczyni się do ujednolicenia oferty produktowej. Klienci mają zyskać dostęp do bardziej zaawansowanych usług i rozwiązań, takich jak m.in. płatności BLIK, moduł szybkiego opłacania faktur czy aplikacji Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami.

Przedstawiciele banku przekonują, że takie posunięcie przyczyni się do znacznie szybszego rozwoju marki, a co za tym idzie pozwoli wprowadzić nową jakość.

Zgodnie ze Strategią Banku tworzymy dla naszych Klientów nową jakość – przenosimy ich do lepszej i bardziej zaawansowanej bankowości cyfrowej. Bankowość internetowa Pocztowy24 i aplikacja mobilna Pocztowy da klientom znacznie więcej możliwości i szybszy dostęp do wdrażanych przez nas produktów i najnowszych technologicznie usług. W dalszym horyzoncie czasowym pozwoli to nam na stworzenie rozwiniętej bankowości elektronicznej opartej przede wszystkim na automatyzacji i zaawansowanych rozwiązaniach cyfrowych. Razem z dostępem do sieci stacjonarnych placówek i specjalistycznym doradztwem, będzie podstawą strategii rynkowej 

Jakub Słupiński, p.o Prezesa Zarządu Banku Pocztowego

Kolejny bank znika w ostatnim czasie

Warto zauważyć, że z podobną sytuacją mieliśmy do czynienia w zeszłym roku. We wrześniu T-Mobile i Alior Bank zakończyły współpracę, na mocy której prowadzona była marka T-Mobile Usługi Bankowe. Jej użytkownicy zostali przeniesieni do bazy klientów Alior Banku.