Wielka awaria w ING Banku Śląskim – nie można zalogować się do bankowości internetowej ani aplikacji

Nieco ponad miesiąc temu z poważną awarią borykał się bank PKO BP. Po kilku godzinach została ona usunięta, lecz przez ten czas klienci instytucji mieli utrudnione życie i musieli wykazać się nie lada cierpliwością i wyrozumiałością. Teraz z podobną sytuacją muszą zmierzyć się ci, którzy powierzyli swoje finanse bankowi ING.

ING Bank Śląski oficjalnie poinformował na swojej stronie internetowej, że System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Klienci tej instytucji nie mogą się przez to zalogować do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, więc sprawdzenie stanu konta czy wykonanie przelewu jest na razie niemożliwe.

Aktualizacja:Bankowi ING udało się uruchomić bankowość internetową Moje ING. Działa ona jednak w trybie uproszczonym, lecz mimo wszystko umożliwia wykonywanie podstawowych operacji, takich jak sprawdzenie stanów kont i wykonywanie przelewów.

Co więcej, ING Bank Śląski informuje także, że występują również problemy z płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Jeśli więc klienci tej instytucji stoją właśnie w kolejce do kasy i nie mają przy sobie wystarczająco dużo gotówki, aby zapłacić za zakupy, to mogą mieć nieprzyjemności.

Oprócz tego nie działa też infolinia banku ING. Instytucja zapewniła, że pracuje nad usunięciem awarii i przywróceniem pełnej funkcjonalności swoich wszystkich systemów. Póki co jej klienci muszą jednak uzbroić się w cierpliwość i czekać… Oby nie za długo.

 

Dzięki Krzysiek i Andrzej za screeny!

Źródło: ING Bank Śląski

Exit mobile version