Wielka awaria w banku PKO BP: nie działają systemy, klienci nie mogą wypłacać pieniędzy i płacić za zakupy - Tabletowo.pl

Wielka awaria w banku PKO BP: nie działają systemy, klienci nie mogą wypłacać pieniędzy i płacić za zakupy

Raz na jakiś czas tak się zdarza, że systemy dużej instytucji padną. Tak też stało się w tym przypadku – tym razem z potężną awarią zmaga się bank PKO BP.

Awaria systemów banku PKO BP trwa od co najmniej godziny. Instytucja przyznała, że faktycznie boryka się z problemami natury technicznej:

Szanowni Państwo,informujemy, że obecnie z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest…

Opublikowany przez PKO Bank Polski Piątek, 26 października 2018

Klienci nie mogą zalogować się na swoje konta w bankowości internetowej – po kliknięciu przycisku „Zaloguj się”, ich oczom ukazuje się komunikat o następującej treści:

Trwają prace modernizacyjne
Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia.

lub:

Przerwa techniczna.
Przepraszamy, w tej chwili trwa przerwa techniczna. Spróbuj ponownie w późniejszym terminie.

Chociaż bank zapewnia, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo, to wiele osób na Facebooku zgłasza, że nie mogło wyciągnąć pieniędzy z bankomatu ani zapłacić za zakupy w sklepie. Niektórzy klienci dają także znać, że nie mogli wypłacić pieniędzy nawet w kasie w oddziale.

Bank PKO BP stara się jak najszybciej usunąć awarię. Na infolinii podawana jest natomiast informacja, że może potrwać to nawet do trzech godzin.

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona