Chcesz za darmo smartwatch Mobvoi TicWatch E3? Proszę bardzo, ale musisz wykazać się wolą do wykonywania ćwiczeń! Taka świetna promocja ruszyła w kilku krajach, w tym na terenie Europy.
Mobvoi z kapitalną akcją promocyjną
Mobvoi TicWatch E3 nie jest najpopularniejszym smartwatchem w naszym kraju, ale to naprawdę solidna propozycja dla osób ceniących moduł GPS, opcję płacenia zegarkiem w sklepach dzięki modułowi NFC oraz tych, którzy nie lubią przepłacać za tego typu gadżety. Smuci tylko brak oficjalnej polskiej dystrybucji w elektromarketach. Smartwatch da się jednak zamówić z wysyłką do Polski na stronie producenta oraz na Amazonie za niewiele ponad 900 złotych.

To, co zaskoczyło najbardziej, to nowe wyzwanie Mobvoi, w którym zegarek TicWatch E3 można wyrwać za darmo. Wszystko zależy jednak od naszego samozaparcia. W ramach akcji HIIT, można otrzymać pełny zwrot za zakup tego zegarka, ale tylko wtedy, gdy będziemy ćwiczyć z nim codziennie przez trzy tygodnie. O postępach swoich zmagań należy informować na Twitterze, publikując kolejne posty zawierające zdjęcia z unboxingu urządzenia oraz późniejszych treningów, opatrzonych odpowiednim hasztagiem.
Nie ma zmiłuj – jeśli chcemy otrzymać 100% zwrotu gotówki, musimy wykonać przynajmniej 18 z 21 treningów. W przeciwnym wypadku otrzymamy tylko częściowy zwrot pieniędzy. Uprawnia do tego wykonanie 10 treningów lub więcej.
Trzeba tylko pamiętać, że codzienne 20-minutowe wyzwania są intensywne. Niektórzy mogą mieć przeciwskazania zdrowotne do wykonywania niektórych ćwiczeń. Dlatego przed przystąpieniem do wyzwania należy zapoznać się z deklaracją zapoznania się z ryzykiem, zawartą na stronie Mobvoi. Promocja trwa do 18 lipca i kwalifikują się do niej urządzenia zakupione wyłącznie ze strony producenta.
Akcja godna pochwały
Mobvoi dużo sobie życzy w zamian za darmowego smartwatcha. Ale umówmy się: motywacja finansowa potrafi być naprawdę silna. Wyobraźmy sobie, że to siłownie płacą nam za to, że na nie chodzimy. Bajka, prawda? Wyzwanie producenta urządzeń noszonych jest wymagające, ale jeśli marzymy o nowym smartwatchu i nie przeszkadza nam mała reklama Mobvoi na naszym profilu na Twitterze, to oferta jest wręcz bezbłędna. A do tego wyjdzie nam na zdrowie!
Zamierzam sprawdzić, czy zamawiając smartwatch do Polski, będę w stanie wziąć udział w wyzwaniu HIIT. Wypracowanie sobie darmowego prezentu dawno nie było tak intrygujące!