Według tej świątecznej reklamy Apple, taniec na środku ulicy w rytm muzyki ze słuchawek jest OK

Czy spacerowaliście kiedyś po uliczkach miasta, słuchając ulubionej melodii i dostosowywaliście do niej tempo swojego marszu? Bohaterka nowej reklamy Apple idzie o krok dalej i urządza prawdziwy pokaz tanecznych zdolności.

Taniec między zaparkowanymi samochodami ze słuchawkami AirPods w uszach, podczas gdy z chmur posypuje lekki śnieg, jest chyba najbardziej skondensowaną formą amazingu Apple, zmiksowanym ze świątecznym klimatem, jaką tylko moglibyśmy sobie wyobrazić.

Właścicielka białych AirPodsów, wykonując serię piruetów, wpada na młodego człowieka, którego częstuje jedną słuchawką z pary. Od tego momentu wspólnie tańczą do utworu Sama Smitha, wykonując akrobacje, które w normalnym świecie zapewniłaby większości z nas bankową hospitalizację w kilka sekund po wypróbowaniu którejś ze sztuczek.

https://youtu.be/1lGHZ5NMHRY

Końcówka jest bardzo przyjemna – oto okazuje się, że ta wysublimowana choreografia była wspólnym dziełem dwóch zjednoczonych serc, skupionych na słuchaniu muzyki. I pozostawia widza z motywacją do poruszenia kogoś podczas tegorocznych Świąt.

Reklamy w okresie Bożego Narodzenia przybierają nieco inną formę – zamiast zachęcać do kupowania poszczególnych produktów, skupiają się raczej na tworzeniu pozytywnych skojarzeń z marką. W końcu firmie, która robi poruszające reklamy, nie może chodzić tylko o nasze pieniądze, prawda?

Prawda…?

https://www.tabletowo.pl/2017/06/04/recenzja-apple-airpods-po-prawie-3-miesiacach-uzytkowania/

 

źródło: Apple