Ważne

Według tej świątecznej reklamy Apple, taniec na środku ulicy w rytm muzyki ze słuchawek jest OK

Czy spacerowaliście kiedyś po uliczkach miasta, słuchając ulubionej melodii i dostosowywaliście do niej tempo swojego marszu? Bohaterka nowej reklamy Apple idzie o krok dalej i urządza prawdziwy pokaz tanecznych zdolności.

Taniec między zaparkowanymi samochodami ze słuchawkami AirPods w uszach, podczas gdy z chmur posypuje lekki śnieg, jest chyba najbardziej skondensowaną formą amazingu Apple, zmiksowanym ze świątecznym klimatem, jaką tylko moglibyśmy sobie wyobrazić.

Właścicielka białych AirPodsów, wykonując serię piruetów, wpada na młodego człowieka, którego częstuje jedną słuchawką z pary. Od tego momentu wspólnie tańczą do utworu Sama Smitha, wykonując akrobacje, które w normalnym świecie zapewniłaby większości z nas bankową hospitalizację w kilka sekund po wypróbowaniu którejś ze sztuczek.

Końcówka jest bardzo przyjemna – oto okazuje się, że ta wysublimowana choreografia była wspólnym dziełem dwóch zjednoczonych serc, skupionych na słuchaniu muzyki. I pozostawia widza z motywacją do poruszenia kogoś podczas tegorocznych Świąt.

Reklamy w okresie Bożego Narodzenia przybierają nieco inną formę – zamiast zachęcać do kupowania poszczególnych produktów, skupiają się raczej na tworzeniu pozytywnych skojarzeń z marką. W końcu firmie, która robi poruszające reklamy, nie może chodzić tylko o nasze pieniądze, prawda?

Prawda…?

AirPods po ponad 2 miesiącach używania

źródło: Apple

Komentarze

  • Tech-Floyd :)

    Air podsy? Dziekuję bardzo… Bateria na 4 godziny, muszę trzymać w jakimś pudełeczku, więc miejsce zajmują… Jakość dźwięku jak w ear pods… ani bateria nie jest dobra, ani nie praktyczne… tylko dla zatwardziałych sadowników.

  • W rzeczywistości wypadłaby jej słuchawka, wykonując te fikołki połamałaby nogi, a dobił by ją Truck-kun. Facet natomiast zabrałby jej airpodsy i iPhona i uciekł jakimiś ciemnymi alejkami, żeby go policja nie zauważyła :]

    • Wally_Bishop

      a co, wolalisz reklamę świąteczną tesco z muzułmanami w burce?

      • Tech-Floyd :)

        Wow… świetny tok myślenia… jak nie to, to od razu chce terrorystów… genialny jesteś…

        • Wally_Bishop

          raczej chodziło mi o stereotym każdej reklamy, ty widzisz terrorystów ja widzę innych ludzi, tobie wyapdają ear podsy, ja widzę przemyślaną wizje, ja widzę gościa pijącego wodę z cukrem a ty idziesz kupić pyszny sok od matki natury

          • Tech-Floyd :)

            Nawet nie oglądałem tej reklamy:) Na pewno wizja apple była przemyślana, ja po prostu nie jestem deb*lem, by ją kupić:)
            Widocznie za dużo pijesz wody z cukrem.

          • sdsdsfd

            to po co teoretyzujesz jak guzik widziałeś, zresztą w większości twoich wypowiedzi to teoretyzowanie bo danego sprzętu nie masz i nigdy nie używałeś a piszesz by zaistnieć. Ja tego nie kupuje bo nie jestem deb*lem…

          • Tech-Floyd :)

            Akurat zdecydowaną większość sprzętu o której piszę to mam lub miałem w przypadku starszych modeli, albo testowałem przez 2 tygodnie by poznać, czy mi pasuje.
            Nawet samego sprzętu apple chociaż sam nie używam, bo nie lubię – mam sporo w domu, bo żona lubi, więc się bawię.
            Żegnam i wnoszę byś udał się na leczenie.

      • Wolalę reklamę z Adolfem na jednorożcu strzelającym laserami z oczu w rytm Bee Gees.

  • Michal W

    Allegro się nie zgadza.

  • wsade

    No ale jak to? To apple pozwala na dzielenie się sowimi zasobami (licencjonowanymi utworami z itunes) z przypadkowymi nieznajomymi osobami? A gdzie wszyscy “łowcy piratów”? Przecież kolo rozpowszechniał muzykę bez odpowiednich licencji, tantiem czy innych prawniczych zboczeń!

  • LCD

    Coś mi się widzi, że to dobry materiał dla Samsunga albo Motoroli do przeróbki. Samsung może pokazać, że zamiast oddawać jedną słuchawkę można skorzystać z BT 5.0 a motorola pewnie jakiś motomod odpali i cała ulica zacznie tańczyć :-P

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona