Asus Zenfone 4
Ważne

Tego jeszcze nie było: na rynku pojawił się właśnie smartfon z logo… KFC!

Na wypuszczenie smartfona decyduje się coraz więcej marek na co dzień nie związanych z tym biznesem. Był już na przykład Pepsi P1 (co ciekawe, miał okazję testować go nawet Paweł Warzecha z Mobzilli), a teraz światło dzienne ujrzał sprzęt z logo KFC na obudowie.

Ale o ile smartfon Pepsi to w pełni “autorska” (tak to nazwijmy) konstrukcja, tak urządzenie od KFC to w rzeczywistości “przebrandowany” Huawei Enjoy 7 (jest nawet logo producenta na obudowie). Do oprogramowania dodano jednak kilka rzeczy, m.in. zestaw tapet oraz oczywiście dedykowaną aplikację z pakietem 100 tysięcy punktów, które można wymienić na jedzenie.

Co więcej, w programie jest też dostęp do K-Music, umożliwiającej użytkownikowi włączenie w restauracji wybranej (z dostępnej bazy) piosenki – tak, poleci ona z głośników i usłyszą ją wszyscy goście. Zresztą, sami zobaczcie, jak to wygląda w praktyce:

KFC zdecydowało się na współpracę z Huawei i wypuszczenie na rynek smartfona z własnym logo na obudowie, żeby uczcić 30. rocznicę obecności w Chinach. Co ciekawe, tak się składa, że w tym roku trzydziechę świętuje również Huawei, choć to nie jest już podkreślane w materiałach promocyjnych.

Smartfon KFC wyceniono na 1099 juanów, czyli równowartość ~620 złotych. Jego sprzedaż rozpocznie się jutro, tj. 13 lipca 2017 roku. Chętni na ten sprzęt będą musieli się jednak wykazać niezłym refleksem, ponieważ dostępnych ma być jedynie 5000 egzemplarzy. Na 100% rozejdą się więc jak cieplutkie kubełki.

Smartfon KFC

Jak wspomniałem, smartfon KFC to w rzeczywistości “przebrandowany” Huawei Enjoy 7 w wersji z 3 GB RAM i 32 GB pamięci wewnętrznej. Więcej na jego temat przeczytacie w podlinkowanym przed chwilą artykule.

Źródło: CNBCCampaign Asia-Pacific, tmallBranding in Asia

Komentarze

  • Linkyop

    W sumie to nie jest zły pomysł. Według mnie to logo świetnie wygląda! :O

    • VenusTheGames

      jeszcze brakuje takiego telefonu z mc donalds

      • Misielko

        Firmy na M powinny się zgłaszać, Meizu może? Mcdonaldowe M w logu producenta, jestem w stanie sobie to wyobrazić!

  • W sumie nawet nie przebrandowany, bo logo Huawei jest poniżej – czyli tam, gdzie zwykle. Uznajmy raczej, ze jest to edycja limitowana. Jakby nie patrzeć, KFC to dla wielu Azjatów miejsce na spędzenie wigilii itd. To się może sprzedać, a i te 5k egzemplarzy wydają się ofertą, niemal elitarną, zważywszy na ogrom mieszkańców tegoż kraju.

  • Rewolucjan Ek

    A tam smartfon, zastanawia mnie ile żarcia jest za 100 000 pkt :D

  • Snap820

    Kabel to frytki , ładowarka to skrzydełko pewnie xD

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona