Samsung rozszerza pakiet Guard S8 o bezpłatną wymianę wyświetlacza. Ale tylko dla nowych klientów
Ważne

Samsung rozszerza pakiet Guard S8 o bezpłatną wymianę wyświetlacza. Ale tylko dla nowych klientów

Nie każdy klient idzie „ot tak” do sklepu i kupuje smartfon za kilka tysięcy złotych. W większości producent musi go czymś do tego zachęcić. Samsung do Galaxy S8 i Galaxy S8+ dorzuca na przykład pakiet Guard S8, zapewniający dodatkowe profity (m.in. trzeci rok gwarancji i ekspresowy serwis door-to-door). Ale teraz zdecydowano się dodać do niego kolejny, a mianowicie bezpłatną wymianę wyświetlacza w przypadku mechanicznego uszkodzenia.

Już na wstępie muszę jednak zaznaczyć, że z programu Samsung Guard S8+ skorzystają wyłącznie nowi klienci, którzy w okresie od 10 lipca do 31 sierpnia zakupią Galaxy S8 lub Galaxy S8+. To oznacza, że osoby, które już mają jeden z ww. smartfonow, nie mogą liczyć na bezpłatną wymianę wyświetlacza w przypadku mechanicznego (celowego lub nie) uszkodzenia – ich obowiązują „stare” zasady.

Podczas zakupu urządzenia u jednego z partnerów (ich listę zamieszczam poniżej) klient otrzyma specjalny kod, uprawniający go do „przystąpienia” do pakietu Guard S8+. Następnie musi go zarejestrować maksymalnie do 4 września 2017 roku na dedykowanej temu stronie (link w źródle). Wyjątkiem są natomiast ci, którzy zawierali umowę sprzedaży na odległość – oni na rejestrację mają czas do 18 września 2017 roku. Oczywiście jest to opcja, nie konieczność – jak ktoś nie chce, nie musi tego robić, ale wtedy w razie „wypadku” może mieć pretensje tylko do siebie. Lepiej więc nie być Polakiem mądrym po szkodzie.

Wartość „bonu”, uprawniającego do jednej, bezpłatnej naprawy wyświetlacza to 760 złotych. Nie można go wymienić na ekwiwalent pieniężny. Jedna osoba może zarejestrować tylko jeden smartfon i jedynie raz skorzystać z tego profitu. I nie ma znaczenia, czy uszkodzenie wynikło z winy osoby trzeciej, czy użytkownika. Ochrona jest ważna przez 12 miesięcy od dnia aktywacji pakietu Guard S8+.

Klienci, o których mowa w tym artykule, także oczywiście otrzymają w prezencie trzeci rok gwarancji, dostęp do dedykowanej infolinii oraz ekspresowy serwis door-to-door (i natychmiastową wymianę urządzenia, jeżeli naprawa nie będzie możliwa).

Regulamin promocji Samsung GUARD S8+

Aktualizacja: - 2017.08.30Samsung wydłużył czas na rejestrację w programie Guard S8+. Więcej na ten temat przeczytacie >tutaj<.

Źródło: Samsung

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona