Konkurs: Biegnę z Wiko

Samsung rozszerza pakiet Guard S8 o bezpłatną wymianę wyświetlacza. Ale tylko dla nowych klientów

Nie każdy klient idzie “ot tak” do sklepu i kupuje smartfon za kilka tysięcy złotych. W większości producent musi go czymś do tego zachęcić. Samsung do Galaxy S8 i Galaxy S8+ dorzuca na przykład pakiet Guard S8, zapewniający dodatkowe profity (m.in. trzeci rok gwarancji i ekspresowy serwis door-to-door). Ale teraz zdecydowano się dodać do niego kolejny, a mianowicie bezpłatną wymianę wyświetlacza w przypadku mechanicznego uszkodzenia.

Już na wstępie muszę jednak zaznaczyć, że z programu Samsung Guard S8+ skorzystają wyłącznie nowi klienci, którzy w okresie od 10 lipca do 31 sierpnia zakupią Galaxy S8 lub Galaxy S8+. To oznacza, że osoby, które już mają jeden z ww. smartfonow, nie mogą liczyć na bezpłatną wymianę wyświetlacza w przypadku mechanicznego (celowego lub nie) uszkodzenia – ich obowiązują “stare” zasady.

Podczas zakupu urządzenia u jednego z partnerów (ich listę zamieszczam poniżej) klient otrzyma specjalny kod, uprawniający go do “przystąpienia” do pakietu Guard S8+. Następnie musi go zarejestrować maksymalnie do 4 września 2017 roku na dedykowanej temu stronie (link w źródle). Wyjątkiem są natomiast ci, którzy zawierali umowę sprzedaży na odległość – oni na rejestrację mają czas do 18 września 2017 roku. Oczywiście jest to opcja, nie konieczność – jak ktoś nie chce, nie musi tego robić, ale wtedy w razie “wypadku” może mieć pretensje tylko do siebie. Lepiej więc nie być Polakiem mądrym po szkodzie.

Wartość “bonu”, uprawniającego do jednej, bezpłatnej naprawy wyświetlacza to 760 złotych. Nie można go wymienić na ekwiwalent pieniężny. Jedna osoba może zarejestrować tylko jeden smartfon i jedynie raz skorzystać z tego profitu. I nie ma znaczenia, czy uszkodzenie wynikło z winy osoby trzeciej, czy użytkownika. Ochrona jest ważna przez 12 miesięcy od dnia aktywacji pakietu Guard S8+.

Klienci, o których mowa w tym artykule, także oczywiście otrzymają w prezencie trzeci rok gwarancji, dostęp do dedykowanej infolinii oraz ekspresowy serwis door-to-door (i natychmiastową wymianę urządzenia, jeżeli naprawa nie będzie możliwa).

Regulamin promocji Samsung GUARD S8+

Aktualizacja: - 2017.08.30Samsung wydłużył czas na rejestrację w programie Guard S8+. Więcej na ten temat przeczytacie >tutaj<.

Źródło: Samsung

Komentarze

  • lizaard

    Czyli wychodzi na to że nie warto kupować niczego w przedsprzedaży bo tylko się na tym traci…

    • Adam Bielik

      Najbardziej stracili ci co mają czerwony wyświetlacz a samsung ma w dupie naprawę S8

    • pissatnika

      Każdy wie że najlepiej kupować kilka lat po premierze – na wyprzedażach są naprawdę dobre ceny. A jak jeszcze nie mamy jakiejś fobii i kupujemy prawie nowy sprzęt refabrykowany to spokojnie ponad połowę w stosunku do premiery możemy zaoszczędzić.

  • Maciej Kotarba

    Przyznam się bez bicia, że czuje się lekko oszukany. Guard był jako zachęta do kupienia kota w worku, a teraz dodali jeszcze darmową wymiane wyświetlacza. Cały szczęście, że różowy ekran mnie nie dotyczy…

  • Michał Szulecki

    Porażka.
    Mam Samsunga s8+ od dnia premiery i czuje się teraz z tym źle.

  • Fantomas

    Ceny spadają na wtórnym już ponad tysiąc złotych taniej. Chyba wszystkie wady są już znane i wiadomo na co zwrócić uwagę. Operatorzy też zaczynają kusić bonusami przy zakupie S8. Teraz dochodzi pełne S8 Guard. No jeszcze chwila i telefon będzie ciekawą ofertą. A kupno w przedsprzedaży faktycznie wyszło kiepsko.

    • BadLittleGirl

      Ceny spadły sporo, owszem, ale różowego pudru jest masa, ciężko trafić biały ekran.

  • Marek Marciniak

    Czyste Skur…. Człowiek zaufał firmie i kupił w przed sprzedaży i został wyru…. Piszę @ do samsunga.

    • zen

      Bez urazy.
      “zaufał firmie” +,”przed sprzedaż” +,”wiernym firmie” = naiwność do entej potęgi. ;)
      Wszyscy wiemy na czym to polega i jak działa, więc jak ta firma dla mnie nie istnieje, tak wcale mnie nie dziwi ta sytuacja. Wywali ceny w kosmos i przecież nie mogą zostawic tego na magazynach do przemiału. :)

      • Marek Marciniak

        Widać że bardzo nie rozumiesz, często kupuje w przed sprzedaży ponieważ tak naprawdę s8+ jest pierwszym flagowcem gdzie tak naprawdę na przed sprzedaży się straciło. Ponieważ jestem 1% użytkowników którzy używają telefon biznesowo, zawsze jak nie kupuje to przynajmniej testuje nowy produkt a s8+ Akurat mnie urzekł, więc kupiłem. Z produktu jestem mega zadowolony. Kwestia tylko traktowania klienta nie elegancko .

        • zen

          Ja to wszystko rozumiem, ale nie jestem zwolennikiem takiego sposobu sprzedaży.
          Dla mnie osobiście wszelka przed sprzedaż i preordery to niezbyt mądre metody zakupu.
          Właśnie dlatego, że taka “sprzedaż” w ciemno i kupowanie kota w worku, z samej zasady daje furtkę do nadużyć i nabijania klienta w butelkę, przed czym nie masz szans się ustrzec.

          • tomasz87

            Nie zawsze,
            Kupiłem XZ Premium w przedsprzedaży i dostałem słuchawki, które sprzedałem za 800zł. Cena smartfona wyniosła 2399zł – i nic mu nie brakuje, śmiga aż miło, do tego gwarancja vip, możliwość używania dwóch sim, polecam :). Sony ostatnio zmieniło podejście do pre-orderów i daje fajne gratisy.

          • zen

            Ale, to nadal kupowanie kota w worku i duże ryzyko narażenia się na wałki i niedoróbki sprzętu, czy innego towaru.
            Czy to jest rozsądne poddejście? Moim zdaniem nie jest, a do tego producent dostaje sygnał, że nie musi się starać o jak najlepszą jakość towaru.
            Mamy ostatnio wiele przykładów takiego psucia rynku preorderami.

            Jakim problemem jest chwilę poczekać, poczytać opinie i testy, by potem kupić w pełni świadomie towar, który jest tym czego się spodziewamy i oczekujemy?

          • tomasz87

            Po części przyznaje rację.
            Ale już dwa tygodnie przed wyjściem xz premium można było znaleźć pierwsze pozytywne recenzje. A w razie pojawienia się wady pozostaje serwis albo rękojmia.
            Do tego jeśli ma się już stary smartfon, który działa jak działa, to jak najszybciej chce się go wymienić. Nie często trafia się okazja, że można kupić nowego flagowca o 800zł taniej w dniu premiery. I to wszystko z oficjalnego źródła, a nie jak większość odsprzedawanych tel. wziętych w abonamencie na raty, gdzie można dorobić się blokady lub paserstwa..

        • Assa

          Jak się używa telefonu biznesowo ? Do góry nogami a może tył na przód? Jak by nie było jesteś wyjątkowy wspaniały i taki biznesowy. A i jeszcze wydany przez Samsunga.

    • Kiepski Ferdzio

      Kupiłeś za cenę która ci opowiadała. Mogłeś pokuć w oczy innych nowością a teraz jojczysz że inni kupią taniej lub z bonusem. To kupuj na wyprzedażach i w komisach – tam dopiero tanio – S3 pawie nówka jest do wyrawania za jakieś grosze w stosunku do premiery – to znak że firma dziadowska? :D

      Kup myphona – nie ma ryzyka ze jakiś pakiet po premierze serwisowy wprowadzą żeby sprzedaż podtrzymać na niecho wychłodzoną “nowość”

    • Aneta Linek

      gdzie wymieniałeś wyświetlacz?

  • maniek122112

    No to niezła ch*jnia z grzybnią. Czułbym się nieźle wygrzmocony, jakbym kupił wcześniej i pewnie byłby to ostatni mój samsung.

    • Itrabos

      Na szczęście masz LG za 800 pln.

      • maniek122112

        Chyba oszalałeś chłopcze, za 800 zł to ja mam trzy porządne smartfony z biedry.

        • Itrabos

          Tak myślałem. Ale dobrze, że znasz swoje miejsce w postępie technologicznym ludzkości.

          • maniek122112

            Szkoda, że Ty nie znasz

    • Ewka

      No ale cebulactwo się wylało. Inni mają lepiej – to już zero radości z życia :DDDD

      • maniek122112

        No, ostatnio nic mnie nie cieszy, ale jak widzę Twój komentarz, to humor mi się poprawia ;)

  • Czuje się oszukany jak cholera. Myślałem, że kupując urządzenie zaraz po premierze będę miał z tego jakieś korzyści. Okazało się, że jestem już bezwartościowym klientem, bo wtopiłem pieniądze. Masakra, nikomu nie polecam. Najgorszy PR tego roku.

  • sylwester j

    A te roożowe ekrany to też samszung wymienia ?czy szamszung nie mówi moowi o tym fak.cie nic.?
    Ale badziew kupujesz coś szajsunga za 4 tysiące ciężko zarobionych złotówek i jesteś wydymany
    Samsung niech produkuje lodówki – mam i jest ok, pralki – nie mam ale nie polecam, tablety z wersją androida pterodaktyl – mam ale nie traktuje tego sprzętu poważnie , ale telefony tzw smartfony zostawcie komuś kto się na tym zna bo wy się znacie na tym zeby sprzedać goowno , ale zeby pomóc jak sie goowno zepsoojye to już do mięsnego trzzeba dzzwonić i prosić o kaszankę, którą i tak się kupiło z eldżi jest podobnie koreańska jakość
    Robienie ludzi w huya. Brawo szajsuk i koleka eldźi

  • Weronika Mizera

    Skąd mieć ten kod do zarejestrowania?

  • daniel

    Powiem wam że troszeczkę nie porozumienie że strony Samsunga s8 + byłem wierny firmie ale po czymś takim już niejestem jej wierny

    • Krzysztof Hołderny

      Tak samo myślę pożegnanie z samsung

  • N0seferat

    Glupio sie czuje wiedzac, ze kupilem ten telefon dzien przed tym bonusem w postaci “ubezpieczenia ekraniku ktory jak sie stlucze – to juz w calosci”. Myslalem nawet o cebulackim sposobie – zwrotu produkt, a potem zakupienia go jeszcze raz, ale potem przypomnialem sobie, ze pracuje w niemczech i jestem ponad 700km od sklepu.

  • Piotrekb20

    Jedna wielka porażka. Dobrze że nie kupiłem w przedsprzedaży bo widać nie warto. Podatek od nowości. Sama usługa guard to też lipa. Za pierwszym razem wysłałem telefon na gwarancji to wrócił po tygodniu nie naprawiony bo serwis zamiast naprawiać aparat który nie ostrzył to naprawiał wyświetlacz który był dobry. Dopiero za drugim razem kiedy łopatologicznie powiedziałem im o co chodzi wymienili mi telefon na “nowy” a raczej doprowadzony do stanu fabrycznego. Więc oprócz tego że 3 razy musiałem konfigurować telefon, straciłem szkło nillkina za 70 zł to jeszcze przyszedł mi rachunek na 60 zł za te wszystkie połączenia bo infolinia w Samsung members jest płatna ;) Żenada!

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona