Ważne
Konkurs: Biegnę z Wiko

Rusza możliwość rejestracji usługi Samsung Guard S8. Co warto wiedzieć?

Samsung uruchomił dziś polską stronę rejestracji w usłudze Guard S8, dzięki której zyskujecie kilka fajnych profitów dla Waszych Galaxy S8 i Galaxy S8+. Rejestracja nie zajmuje wiele czasu, jednak są kwestie, na które należałoby zwrócić uwagę.

Po pierwsze, warto wiedzieć, jakie dokładnie bonusy daje nam Guard S8. Opisywaliśmy już dla Was zasady tego programu, dlatego też bez zbędnego przedłużania, wszystkich niewtajemniczonych zapraszam do lektury podlinkowanego artykułu. Optymistycznie zakładam jednak, że większość z Was to świadomi konsumenci, którzy zapewne zdążyli już poznać regulamin usługi Guard S8 od deski do deski.

Co warto mieć pod ręką?

Proces rejestracji jest raczej dość prosty. Całość jest powiązana z naszym kontem w serwisie my-samsung.com. Warto jednak mieć przy sobie dowód zakupu, zwłaszcza, jeśli nie macie dobrej pamięci i po prostu nie jesteście w stanie przypomnieć sobie, kiedy zakupiliście Waszego Samsunga Galaxy S8 lub Galaxy S8+. W toku rejestracji pada pytanie o datę nabycia produktu. Musiałem tutaj trochę pogłówkować, dlatego też już teraz sygnalizuję Wam konieczność podania tej daty w formularzu.

Przyda się także IMEI. Oczywiście, zawsze można ratować się kodem wpisywanym na dialerze: *#06#, jednak zapewne znajdzie się tutaj grupa osób, która postanowi ambicjonalnie przepisać ten kod z pudełka, w którym znajdowało się urządzenie w chwili zakupu ;) I tutaj czyha na Was pierwsza pułapka. Po najechaniu kursorem na ikonę pytajnika formularz zgłoszeniowy sugeruje, żeby podawać IMEI wraz z ukośnikami, w formacie 12345/67/8910/12. Nie róbcie tego, bo przy próbie przejścia do kolejnego kroku system wyrzuci Wam komunikat o znakach niedozwolonych, więc będziecie musieli te dane poprawiać.

Z szacunku do Czytelnika pozwolę sobie pominąć uzupełnienie takich danych, jak Wasze dane adresowe czy numer telefonu. Akurat w tej kwestii jesteśmy wręcz prowadzeni za rękę, toteż nie ma tutaj nad czym się zatrzymywać. Opcjonalnie możecie również napisać Samsungowi, z jakiego urządzenia migrujecie na Galaxy S8 lub Galaxy S8+. Po prawidłowym wypełnieniu powyższych danych, powinniście zobaczyć taki komunikat:

Jak więc widzicie, godząc się na powyższe warunki przy jednoczesnej akceptacji zgód marketingowych, zostajecie “beneficjantami” Guard S8. Szczerze mówiąc, rozumiem znaczenie tego słowa, jednak odnoszę nieodparte wrażenie, że Samsung nieco zaszalał ze słownikiem. No, ale grunt, że urządzenie udało się zgłosić do programu. Co dalej?

Oczywiście, kolejnym krokiem jest potwierdzenie wcześniej podanych informacji, wliczając w to dane teleadresowe i IMEI. W kolejnym kroku możecie sobie dodatkowo wydrukować formularz potwierdzający rejestrację, chociaż odnoszę wrażenie, że tutaj producent daje nam w stu procentach wolną rękę.

Ostatecznie te same dane otrzymacie również w e-mailu. Ostatnim akcentem rejestracji jest jej oficjalne potwierdzenie drogą elektroniczną.

Problemy, problemy

Dziś rozmawiałem już z dwoma osobami, które nie były w stanie ukończyć procedury rejestracji. System zdawał się “nie widzieć” potwierdzenia wyrażenia zgód na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Wspólnym mianownikiem moich dwóch znajomych jest to, że posiadają oni Galaxy S8+. Być może to tylko przypadek, jednak już teraz sygnalizuję Wam, że nie wszystko zdaje się działać w stu procentach idealnie.

Znajomy dzwonił do Samsunga, gdzie miał usłyszeć, że informatycy pracują już nad załataniem usterki. U mnie, z poziomu Opery, wszystko ruszyło bezproblemowo. Mimo wszystko, z dziennikarskiego obowiązku, muszę poinformować Was o tym, że niektórzy użytkownicy napotykają na problemy natury technicznej. Jeśli uda mi się ustalić w tej sprawie coś nowego, zaktualizuję wpis.

Koniecznie dajcie znać w komentarzach, czy Wam udało się bez żadnego problemu zarejestrować w usłudze Guard S8.

źródło: własne

Komentarze

  • Tio

    Nawet tu problem? Po S7 z o wiele lepszą wręcz świetną przedsprzedażą i lepszym Guard już tylko porażki nowego S. Ale ma to dobre strony, ceny na S8 pojawia się już w sklepach 500 zł taniej.

    • Akurat według informacji, przekazanych przez Samsunga, Galaxy S8 sprzedawał się znacznie lepiej w przedsprzedaży niż Galaxy S7 ;) Sam zobacz:
      https://www.tabletowo.pl/2017/04/13/galaxy-s8-i-galaxy-s8-bija-rekordy-to-najszybciej-sprzedajace-sie-w-przedsprzedazy-smartfony-z-serii-galaxy-w-polsce/

      • Upssala

        Lepszej dla kupujących (warunki) a nie dla sprzedającego (ilość). S9 sprzeda się jeszcze więcej i pewnie za większe pieniądze mało to bzików na świecie ;)

      • Rob

        Jak zobaczę jakiś userów z s8, to może samsungowi uwierzę. ;) U nas na razie ich nie widuję, a że gdzieś tam się sprzedaje dobrze, to z naszym rynkiem niewiele ma wspólnego.

        • Maciej Kotarba

          Zapraszam do dużego miasta. Wbrew pozorom dość dużo osób w krk widuje ze zwykłym S8, chyba że mam po prostu szczęście.

          • Fsiok

            Pewnie w GK, spokojnie to przyjezdni z miasteczek i wsi ;)

          • Rob

            Być może, że za mało kręcę się po mieście i nie za bardzo zwracam uwagę co tam ludzie trzymają w rękach.
            Albo po prostu brak mi zwykłej wiary w to,że jak mówi samsungowa propaganda jednak są masy ludzi chętnych na wydanie takiej kasy na mydelniczkę . ;)

          • elmak

            Ostatnio widziałem w sklepie ofertę na zwykłego S8 około 40 parę zł na 50 rat tak więc się ludzie pewnie rzucili.

  • Andriuu

    Bez problemu zarejestrowałem swoją S8+ ;)

    • Digins

      Właśnie zarejestrowałem S8, bez problemu. Dzięki za poradnik.

  • Adam

    Mi także udało się bez problemu sprzedać swoje dane osobowe za dodatkowy rok gwarancji (z gwiazdką).
    Warto poczytać o wyłączeniach tej gwarancji.

    Generalnie wiele szumu o nic.

  • kadoo

    W przeglądarce mobilnej nie zaznaczają się końcowe zgody. Trzeba przejść na wersję komputerową i dalej z górki. Tyle, że wszystko do wklepania od nowa.
    Co to za informatyków ma Samsung, że najprostszego formularza nie potrafią wklepać?

  • Bolson

    Do niczego…jakbym nie napisał Imei cały czas było coś nie tak….

  • NoTak

    Ubezpieczenia są dla pesymistów.

    • Raczej dla realistów ;)

      • NoTak

        Jeżeli prawdopodobieństwo skorzystania z tej opcji jest aż tak duże, to coś nie tak z tą firmą ;)

        • To tylko elektronika, zawsze jest jakieś prawdopodobieństwo, że coś nawali. I nie ma znaczenia, czy to Samsung, Apple, Huawei czy jeszcze inna marka.

          • marcin michon

            z tym że wileka lipa że program wykastrowany z ochrony ekrany przed stłuczeniem

          • Dyndong

            Bo użytkownicy wykorzystywali tę opcję ma wszelkie możliwe sposoby, często z oznakami kombinowania, a producent nie miał jak odmówić byle żądaniu.
            Taka jest wersja oficjalna.

    • Przemo

      moja s7 już dwa razy była w naprawie gwarancyjnej.Tył się odkleił i wymienili tył i baterie bo pewnie to ona była przyczyną odklejenia i zepsuł się przycisk home po prostu przestał działać wiec nie są one takie bezawaryjne jak Ci się wydaje…

  • Arek

    Wszystko poszło niby ok. Wydrukowałem to potwierdzenie rejestracji. Ale jak dotad nie ma potwierdzenia na email. A w profily MY SAMSUNG widnieje takie coś:
    “Zabezpiecz swój smartfon z Samsung Guard S8!
    Ważne od
    29-3-2017 to 31-12-2017
    Zrealizowana 28-4-2017
    Aktualny stan: Wpłynęło

  • Name

    Czyżby mój komentarz o zawartym marketingu był niezręczny dla twórców tego serwisu?! Wielka szkoda, że przekładają Państwo własny interes nad rzetelności

  • Nie był, widocznie coś się zmieniło.

    • Dyndong

      Nic się nie zmieniło droga Pani, regulamin się nie zmienił, data rejestracji także.
      Zwykły numer, który miał nakłonić mniej kumatych do zakupu w przedsprzedaży.

  • Adam

    To był marketing i reklama, ale później się pojawił regulamin na stronie samsung a już od 19 kwietnia przynajmniej ja wiedziałem że to była sciema. Jedynym plusem dla tych co kupili wcześniej był fakt, że kupili wcześniej :-) Dobre nie?

  • Marek

    Tylko 16 stron regulaminu. Uczciwa oferta.

  • Michal

    Czyli, co jeśli s8 guard jest teraz dla wszystkich, to ten s8 guard w przedsprzeday czyms sie roznil od tego teraz? Jesli to to samo to Samsung niezle to wykombinowal :)

    • Dyndong

      Tzw. lep na mniej kumatych.
      Jedynym bonusem była wcześniejsza wysyłka :]

  • Jerzy Lew

    Bez problemów, tylko byłem zdziwiony barkiem możliwości wpisania swojego imienia i nazwiska: pola były zaciemnione z dopiskiem N/A (sic!) . Czy bez tego rejestracja jest ważna ? potwierdzenie na mail dostałem

  • Marcel

    czy jest mozliwosc dopisania kodu jezeli pominalem ten etap wczesniej ?

    • Michał Soboń

      Jasne, sam tak miałem bo za bardzo się śpieszyłem. Wejdź w Samsung memebers>moje zgłoszenia> i zadaj pytanie.

  • Alex

    Gdzie uruchomic usluge GUARD S8?
    Nie dostałem zadnej zdrapki od PLAY
    Jaki wpisać kod usługi samsung guard ?

  • Adrian Młynek

    Mam pytanie a Jest mozliwosc zmiany daty zakupu? bo nie jestem pewnien czy dobra date napsialem…

  • Marcin Sowa

    Ja zarejestrowałem S8 bez problemów ale po dwóch tygodniach został uszkodzony wyświetlacz, oczywiście przez przypadek i nawet nie wiem w którym momencie. Ubezpieczyciel odmówił mi wymiany wyświetlacza jaką mam w gwarancji zapisaną i uzasadnił że nie był to nieszczęśliwy wypadek. Ta gwarancja GUARD S8 to jedna wielka ściema aby poprawić sprzedaż telefonów po wadliwych różowych wyświetlaczach. Na różnych forach ludzie opisują takie same problemy z tym ubezpieczycielem.

  • Robert Pankowecki

    Nie udało mi się, formularz padł na ostatnim kroku…

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona