Ci spece od reklamy pomogą Nokii - to oni poprowadzą kampanie promujące nowe smartfony - Tabletowo.pl

Ci spece od reklamy pomogą Nokii – to oni poprowadzą kampanie promujące nowe smartfony

HMD Global, które obecnie jest w posiadaniu praw do mobilnej marki „Nokia”, wybrał agencję, która zajmie się marketingiem ich nadchodzących produktów. Z racji tego, że na rynku technologii mobilnych jest dość tłoczno, a kultowe logo zobowiązuje, HMD chciało wybrać kogoś, kto zna się na rzeczy. Promocją nowej Nokii zajmie się Mother.

„Nokia jest ikoną, rozpoznawalną globalnie firmą i zaufaną marką. Jako wyłączny licencjobiorca marki Nokia dla telefonów komórkowych i tabletów, naszą ambicją było znalezienie agencji, która potrafiłaby uchwycić ducha tej firmy, i jednocześnie potrafiącą wziąć na siebie ciężar odpowiedzialności za reklamę nowej gamy produktów wprowadzanych na rynek.” – mówi szef marketingu HMD Global, Pekka Rantala. „Jesteśmy przekonani, że Mother jest partnerem, którego szukaliśmy. To oni pomogą nam pokazać nowe produkty Nokii nowemu pokoleniu użytkowników”.

„Nokia jest firmą znaną i lubianą na całym świecie. Bardzo cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z HMD Global przy tworzeniu nowego rozdziału w historii tej marki”
– współzałożyciel Mother, Robert Saville. 

Pierwszym zleceniem agencji będzie poprowadzenie ogólnoświatowej kampanii reklamowej dla następnej generacji smartfonów od Nokii, która ma pojawić się w drugiej połowie 2017 roku. Następnie Mother będzie dalej współpracować z HMD Global przy promocji kolejnych urządzeń.

Nowojorska agencja Mother prowadziła ostatnio kampanie reklamowe dla Stowarzyszenia Producentów Diamentów („Real is Rare”), wspierała program dotacji organów („Organize”) i tworzyła reklamę dla IKEI (poniżej).

Rynek elektroniki jest trudny. Microsoft boleśnie przekonał się, że posiadanie logo, które wywołuje pozytywny sentyment, to za mało, żeby sprzedać urządzenie. HMD Global wydaje się być tego świadome, dlatego firma postanowiła przytomnie zainwestować w reklamę. Czy skutecznie – zobaczymy.

źródło: adweek.com

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona