Ważne

OnePlus wznawia sprzedaż OnePlus 3

Przez ostatnich pięć tygodni każdy, kto chciał kupić OnePlus 3, odchodził z pustymi rękami. OnePlus wstrzymał bowiem sprzedaż swojego tegorocznego flagowca z uwagi na braki magazynowe. Od dziś jednak wszystko wraca do normy i już bez żadnego problemu można zamówić ten model.

OnePlus przyznał, że ogromna popularność OnePlus 3 tak samo go ucieszyła, jak i zaskoczyła. Z pewnością przyczynił się do tego brak systemu zaproszeń. Każdy, kto chciał, po prostu wchodził na stronę i zamawiał smartfon. Problem w tym, że zrobiło tak zdecydowanie za dużo osób.

OnePlus jest wciąż młodą marką i cały czas się rozwija. Z tego powodu ma też jeszcze dość ograniczone możliwości produkcyjne. I nie byłoby w tym większego problemu, gdyby nie fakt, że OnePlus 3 jest najtańszym flagowcem ze Snapdragonem 820 i 6GB RAM na rynku (1799 złotych). Nic dziwnego, że rzuciły się na niego prawdziwe tłumy.

Z tego powodu magazyny szybko opustoszały, a fabryki  nie nadążały z produkcją nowych egzemplarzy. Dlatego podjęto decyzję o tymczasowym wstrzymaniu sprzedaży, aby dać sobie chwilę na uzupełnienie zapasów. Niestety, nie wszystko chyba poszło zgodnie z planem, ponieważ na wersję Soft Gold trzeba czekać około 4 tygodni. Wariant Graphite wysyłany jest (na szczęście) od ręki.

Źródło: OnePlus

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • SunPori

    Takie życie. Jedni wznawiają inni wstrzymują. Tak to jest z segmentem premium. A średnia klasa zawsze dostępna. Jaki z tego wniosek?

    • DanSlenders

      Nie kupuj kaszanki, jak nie umiesz tańczyć?

      • SunMoon

        Raczej jak masz daleko do wc.

    • Marcin W.

      Co ma wspólnego OP3 z segmentem premium?:D
      To, że mało go robią to nic nie znaczy:)

  • FireFrost

    Polecam OnePlus 3 nie że względu na cenę, a na dopracowany soft który wyciska co tylko się da z procesora, aparatu i ekranu.

    • LinekPark

      Słyszałem, że przechodząc z cichego na normalny są problemy, bo dźwięk i tak nie działa, a wibra cały czas słaba. Potwierdzasz?

      • FireFrost

        Wibracje są na moje normalne (bez problemu czuję jak mi się telefon w kieszeni trzęsie), ale faktycznie są telefony, które mocniej się telepią.

        Co do trybu cichego to teraz kilkukrotnie się tym pobawiłem, po powrocie na tryb „powiadomienia priorytetowe” lub „wszystkie powiadomienia” wskoczyła od razu poprzednio ustawioną głośność. Nigdy nie zauważyłem czegoś takiego, żeby mi pozostały same wibracje po wyjściu z trybu cichego. Wiele z tych bugów jest strasznie rozdmuchanych, bo ktoś zamiast napisać, że mu raz nie zadziałało, to pisze w internetach tak, jakby generalnie nie działało. Mam za to inną uwagę do działania trybu cichego: niestety przepuszcza dymki z messengera. Nie ma wibracji, czy dźwięku, ale sam dymek wyskakuje.

      • buzzyliszek

        Zaprzeczam. Na cichym jest cicho a na normalnym… normalnie. Jedyne co to zauważyłem, że na powiadomieniach priorytetowych, gdzie poustawiałem brak dźwięków z gier i aplikacji, te czasem się pojawiają. Tego problemu nie ma po przełączeniu na tryb cichy.

        • LinekPark

          Czyli to, co ktoś na gsmmaniaku pisał to odosbniony przypadek…

  • Rafałek

    Jak dla mnie ideał, jedynie mógł by być o pół cala mniejszy.

  • Maciej

    S7edge czy OnePlus3 ? Różnica 600zl nie ma dla mnie znaczenia. Jednak sam wygląd i design OP3 przemawia na jego korzyść. Jakie są wasze odczucia ?

    • aastelix

      OP3 ze względu na brak zakrzywionego ekranu.

      • Maciej

        Ekran w s7edge bardzo latwo się tłucze i ogólnie to mało praktyczny element. Ale z drugiej strony, zabawa z Rootem i niestandardowymi roomami jest nie dla mnie. Ciężka decyzja.
        Zwracam uwagę na funkcjonalność i odporność ekranu, ponieważ mój s6 spadł z niewielkiej wysokości i szkło się ubiło, a lg g2, który służy jako drugi telefon do pracy, latał już nie raz i nawet się nie uszczerbił

        • FireFrost

          Do OnePlus 3 masz możliwość zamówienia od producenta szkła na całość przedniego panelu, które jest dostosowane do szkła 2.5 D i po naklejeniu praktycznie go nie widać.

        • Marcin W.

          To, że ekran się tłucze jest dość normalne… to w końcu… szkło…
          Albo GG4 i większa odporność na zarysowania, mniejsza na stłuczenia, albo GG5 + niewidoczna folia i wtedy odporność na upadki + ochrona od zarysowań, dzięki folii:)
          Kup szkło hartowana, jak tak rzucasz tym telefonem:)

    • siamer

      Ja dzisiaj zamowilem op3 wiec moja opinie znasz ;)

    • Wujotruestory

      Pomijając kwestię estetyki i ew. oparzeń bo co kto lubi to zdecydowanie OP3.

    • FireFrost

      Samsung ma odrobinę lepszy wyświetlacz i aparat. Po stronie 1+3 lepszą technologia szybkiego ładowania, soft (brak bloatwaru i szybkość działania), pamięć ROM, dualSim. No i jak dla mnie prosty wyświetlacz też jest plusem. Uważam, że w ostatecznym rozrachunku OnePlus 3 wypada lepiej

    • Alex Gajda

      1+
      lepszy jakościowo
      Lżejszy soft
      Lepsza ładowarka
      Mniej blootware
      Gwarancja po zrootowaniu
      Niższa cena
      Wygląda
      Dual SIM
      Dłuższy support softu
      Producent który słucha klientów
      6gb ramu

      S7
      Lepszy ekran
      Lepszy aparat
      Większy szpan
      Słuchawki w zestawie
      Wodoszczelność

      Wybierz co ci bardziej potrzebne

    • maniek122112

      Widzę, że zostałeś elegancko zaatakowany przez nowo narodzoną bojówki posiadaczy OP3. Dobra rada, nie musisz iść na kompromisy, to nie idź.

      • FireFrost

        Dokładnie – nie musisz iść na kompromisy to nie idź, czyli nigdy nie kupuj Samsunga, gdzie tym kompromisem zawsze jest gówniany soft

        • maniek122112

          Jakiego masz Samsunga?

        • Maciej

          Soft w moim S6 jeszcze ani razu mnie nie zawiódł. Po aktualizacji do 6.0 zniknęły jakiekolwiek drobne lagi.
          Jednak dostępność OP3 znowu spadła, więc pewnie na początku pazdziernika sprzedaż będzie wstrzymana i wybór padnie na S7e

    • czytelnik

      600 zł? Chyba trochę więcej. Za nowego 1+3 płacisz 1799 zł, za s7 Edge około 3000 zł, zależnie od sklepu/promocji. Można oczywiście taniej dostać na allegro albo w komisach ale to są albo używane, albo od operatorów (czasem z brandingiem więc dłużej czekasz na aktualizacje).

      IMHO S7 jest trochę lepszy sprzętowo, ale nie jest to na tyle duża różnica żeby tyle dopłacać. Poza tym ten zakrzywiony ekran jest wg mnie beznadziejny :-D

      Ja wczoraj zamówiłem 1+3 bo zależało mi na:
      – gwarancji w Polsce,
      – dual sim,
      – obsłudze LTE Band 20 co nie we wszystkich chińczykach znajdziesz
      – super stosunku jakość/cena – pod tym względem 1+3 jest bezkonkurencyjny.

      Tylko portu podczerwieni nie ma no ale trudno :-/

      • Maciej

        S7edge w PLGSM na allegro kosztuje 2500zl z darmowa przesylka. A to sprawdzony sprzedawca, a telefony europejska dystrybucja.

  • siamer

    Ja dziaiaj zamowilem op3 wiec moja opinie znasz ;)

  • kukinda

    Jak sprawa z gwarancją producenta? Odsyłać należy?

    • Longmanus

      W Polsce – Regenersis

      • Barilla

        Czyli to mniej więcej tak jakby gwarancji nie było ;)

        • yety

          Dokładnie, dwa razy się potwierdziło :(

        • FireFrost

          To lepiej niż CCS lub W-Support

      • Marcin W.

        To znaczy? Kolega się zastanawia nad tym telefonem ale w sumie nigdy nie myślałem nad serwisem.
        Rozumiem, że to jest jakaś firma i ma złą renomę?

        • FireFrost

          To największy serwis w Polsce, jest głównym punktem serwisowym np. Samsunga, gdzie lokalne punkty wysyłają wszystko, czego same nie są w stanie naprawić.

          • Marcin W.

            Ok, ale z tego, co zdążyłem wyczytać teraz na szybko, to same negatywne opinie zbiera. Także, jak będzie wyglądała gwarancja takiego OP3 w Polsce?

          • FireFrost

            Normalnie, wysyłasz do Regenersis na koszt serwisu, oni naprawiają i odsyłają ci telefon, serwis rozlicza się z OnePlusem. Jak masz telefon zalany, lub rozwalony to smutny pań z Regenersis wyśle ci kosztorys naprawy odpłatnej

          • Marcin W.

            Czyli oni to do Chin wysyłają? Ile taka naprawa moze trwać?
            Skad się w takim razie biorę te negatywne opinie?

          • czytelnik

            A skąd wniosek, że wysyłają do Chin? Raczej to by nie miało sensu. Albo naprawiają w Polsce albo dostaniesz nówkę jeśli naprawa gwarancyjna się nie opłaca.

          • Marcin W.

            Nie wiem, pytam po prostu. Nigdy nie oddawałem telefonu do serwisu, tym bardziej nie wiem jak to wygląda w takiej firmie, która de facto nie ma sprzedaży w sklepach, salonach itd…
            Jeśli miałby, problem z LG czy Samsungiem, to po prostu idę do ich serwisów, w przypadku OP3 po prostu nie wiem jak to działa, wiec pytam:)

          • czytelnik

            To „Czyli” na początku Twojego pytania trochę zabrzmiało jakbyś z poprzedniej wypowiedzi wyciągnął taki wniosek i to mnie zmyliło, nieważne :-)

            Z tego co pamiętam podobnie wygląda (albo wyglądał) serwis np. HTC, tzn. gdziekolwiek nie zareklamujesz sprzętu (np. w sklepie) to i tak idzie do tego serwisu. Ogólnie serwis ma złą renomę…

          • Marcin W.

            Tak, bo zrozumiałem, ze odsyłają najpierw do producenta, czyli do Chin, nieważne:)
            No czyli… skoro serwis ma faktycznie taką złą renomę to lepiej się modlić, żeby nic się nie zepsuło, bo trzeba będzie kupić nowy:)

          • czytelnik

            No aż tak źle może nie będzie :-/ Ja jestem pozytywnej myśli. Ale od czasu do czasu 3 zdrowaśki odmówić za prawidłowe działanie telefonu nie zaszkodzi :-D

          • FireFrost

            A który ma dobrą? Regenersis to jeden z największych serwisów w Europie, współpracują z największymi markami.

          • czytelnik

            Zła renoma w Internetach pewnie właśnie z tego wynika. Obsługują bardzo dużo zgłoszeń i zawsze się trafi ktoś niezadowolony. A im więcej klientów tym więcej niezadowolonych. I łatwo potem taki serwis obsmarować w Internetach ;-). Ale procentowo może się okazać że bardzo mały odsetek klientów jest niezadowolona, przyznam że nie wiem.

            Dlatego ja osobiście mam nadzieję że w razie czego obsługa gwarancyjna będzie bez zarzutu :-)

          • FireFrost

            Potrafisz zrozumieć sens zdania „Telefon jest serwisowany w Regenersis”?

          • Marcin W.

            Ok, nie chcialo mi soe poprawiac wpisu. Co niebzmienia faktu, ze opinia o tym serwisie jest tak beznadziejna, ze chyba lepiej nowy kupic…

          • stark2991

            Regenersis serwisuje praktycznie wszystkie większe marki w Polsce. Renomę mają kiepską ale ostatnio zmienił się właściciel i jest jakby lepiej -wymieniają nawet obudowy w ramach gwarancji. Ogólnie zależy od szczęścia

          • Marcin W.

            Czyli wciaz zdecydowanie za malo by uznac to za serwis…

          • stark2991

            W takim razie nie ma w Polsce dobrego serwisu

          • Marcin W.

            No wybacz, ale skro wpisuję tą nazwę w google i wyskakują mi same narzekania, że to syf itd to wiesz:)
            Ja generalnie nie serwisuje sprzętu, wiec nie wiem, ale moze nie ma:)

          • stark2991

            Właśnie wysłałem do nich telefon na naprawę więc sam się przekonam ile są warci. Też nie sądziłem że kiedykolwiek będę musiał gdzieś wysyłać telefon, a jednak.

          • Marcin W.

            Ale to jak masz HTC to nie mozesz do nich odeslac bezposrednio?

          • stark2991

            Do kogo? Odesłałem prosto do Regenersis bo oni oficjalnie serwisują telefony HTC (i praktycznie każdą inną markę) na gwarancji

          • Marcin W.

            Well… Myslalem ze HTC ma cos takiego jak centrum serwisowe Samsunga gdzie robia to na miejscu.

          • stark2991

            Tylko Samsung ma własny serwis (choć korzystają też z R.) bo tylko ich na to stać. A mojego HTC i tak na miejscu się nie da naprawić :)

          • Marcin W.

            Dopisz sobie do listy zalet Samsunga:)

          • Marcin W.

            Zaleta?Napierdalają tyle bubli, że regeneris się nie wyrabia i mają swój drugi serwis to zaleta? Zmień lekarza bo ten Cię oszukuje.

          • Marcin W.

            Wejdź na stronę Regeneris na pierwszym miejscu jest Samsung, a LG tam nie ma. To Lg stać na własny serwis jełopie. Dopisz to sobie na listę zalet LG.

          • Marcin W.

            No tak jak się popsuje miesięczny telefon za 4tyś to wywalasz i kupujesz nowy, to samo z TV, a jak się samochód powiedzmy po pół roku zepsuje też wywalasz… Czy Ty jesteś debilem czy tylko udajesz? Czytając Twoje posty od dłuższego czasu zachodzę w głowę. Gdzie takie przygłupy się rodzą, no bo chyba Was nie sieją??

          • Marcin W.

            Nie rozumie. Czytanie ze zrozumieniem to zbyt wysokie progi jak na Marcinka W.

    • FireFrost

      Serwis Regenersis. Chyba największy serwis w Polsce. Chociaż chwilowo mogą być zapracowani wymiana baterii w pewnym telefonie Samsunga

      • cukru

        Samsung już się zorientował, że naprawianie telefonu za 4 kafle to żart i wymieniają na nowe.

        • FireFrost

          Tak, tak, już uwierzę, że stare nie trafią w pudełka i nie pójdą do sprzedaży

          • Marcin W.

            To nie jest kwestia wiary, a twoje przekonania tu nie mają żadnego znaczenia, trollu:)

          • FireFrost

            To ty jesteś tym pajacem, który ma „dobre” słuchawki na bluetooth i kupuje wybuchowe telefony w przedsprzedaży?

          • Marcin W.

            Uważasz, że nie ma dobrych słuchawek na BT?:) Nie ośmieszaj się…

          • FireFrost

            Uważasz, że nie ma strat jakości dźwięku po bt?

          • Marcin W.

            A czy ja napisałem, że nie ma strat? Napisałem, że jest wiele DOBRYCH sluchawek na BT. Fakt, że aby mieć jakość niezłych słuchawek kablowych za 200 zł to na BT muszę wydać 2xwięcej, ale pozbycie się kabli i cała wygoda, jaka za tym idzie jest zdecydowanie tego warta:)

          • DanSlenders

            Ja jestem szczęśliwy z moim kablem i nie uważam go za niewygodny.

          • Marcin W.

            Masz douszne czy nauszne słuchawki? Pytam bo raczej jak masz dokanałowe (innych nie uznaje) to pewnie chowasz je w kieszeni i siłą rzeczy się plączą i za każdym razem trzeba je zakładać…

          • DanSlenders

            Nauszne, douszne mnie zbyt szybko męczą.

          • Marcin W.

            No to raczej tego kabla pewnie nie plączesz, tylko.. jak to nosić…
            Brać takie wielkie coś na głowę, później nosić na szyi coś takiego… Może jakbym był w gimnazjum:)

          • DanSlenders

            Mnie akurat absolutnie nie przeszkadza

          • Marcin W.

            Nom jak kto woli:)

          • stark2991

            Moje się nie plączą, a przynajmniej nie na tyle żebym narzekał

          • Marcin W.

            Jak masz nauszne (ktorych nie uznaje) to moze… Jak masz douszne i trzymasz je w kieszeni to chyba musialbys je nawijac na cos:D
            Bt to zdecydowana wygoda.

          • Rafał Godlewski

            Są kable płaskie które powodują że słuchawki po wyjęciu z kieszeni wyglądają tak samo jak przy wkładaniu i nie ma mowy o żadnych supłach i innych cudach. Po roku używania takich słuchawek nie wyobrażam sobie ich na innym kablu :) a bezprzewodowe łatwiej zgubić i trzeba ładować co przy długich lub częstych podróżach potrafi mocno napsuć krwi

          • Marcin W.

            Taa na pewno nigdy mi sie nie poplączą, gdy trzymam je z kluczami, które ciągu dnai, wkładam, wyjmuje itd.
            Po zakupie pierwszych słuchawek na BT uważam, że kable to ułomność i średniowiecze.
            Zakładam rano, wyłączam, gdy nie słucham, wieczorem ściągam. Nawet nie wiem, że je mam. Leżą sobie na szyi i spokój. Ok 10 godzin słuchania muzyki, więc jak raz na tydzień podłączę do ładowania to spokój.
            Prędzej mi się płaski kabel poplącze, niż zgubie bezprzewodowe:)

  • Lolek007

    Witam. Czy jest możliwość zakupu telefonu na raty we Francji ? Gdzie to sprawdzić?

    • FireFrost

      Możliwość zakupu raczej tylko przez stronę producenta, więc o ratach raczej możesz zapomnieć.

      • Alex Gajda

        Można kupić u droższych pośredników oni może się na raty zgodzą ale to wtedy z 2500 wyjdzie xD

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona