Ważne

Xiaomi postanowiło w nieco zabawny sposób promować Xiaomi Max

Chociaż Xiaomi Max zadebiutuje oficjalnie dopiero 10 maja, to producent postanowił już teraz zacząć jego promocję. Efektem tego jest film, zawierający dwie scenki rodzajowe, w których główna bohaterka prezentuje smartfon. Dzięki temu mamy okazję zobaczyć go z prawie każdej strony.

W pierwszej sytuacji widzimy Xiaomi Max tylko z przodu. Jego wygląd w całości pokrywa się z ostatnimi doniesieniami na ten temat. Co najważniejsze, wszystkie trzy klawisze funkcyjne pod ekranem są dotykowe. Ostatecznie potwierdza nam się więc to, że model ten nie będzie (pod względem wizualnym) wariantem XXL flagowego Mi 5.

Jednak prawdopodobnie ważniejsze jest to, co można zobaczyć później. Otóż główna bohaterka w drugiej scence wykorzystuje Xiaomi Max jako daszek, nieznacznie nim manewrując. Dzięki temu da się zauważyć na pleckach smartfona (okrągły?) czytnik linii papilarnych. To z kolei potwierdza inne doniesienia, że to właśnie tam się on znajdzie.

Cały materiał możecie obejrzeć poniżej (gdyby nie zadziałał, udajcie się do strony, podlinkowanej w źródle – wszystko jedno, której):

Jeśli jesteście natomiast zainteresowani, jaką specyfikację techniczną zaoferuje Xiaomi Max, zapraszam do lektury tego artykułu.

Źródło: Xiaomi przez anzhuo

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • I†achi

    Hahahhaha :D

  • Maciej Szkudlarek

    Ciekawie

  • Greg

    Ciekawe co z bateria bo jeśli będzie z 5000 Mah, to mam swoją idealna słuchawkę :).

  • Krzysztofsf

    Moze kupic zamiast tabletu???

  • tel china

    Xiaomi powoli traci rynek, nie wiedza już co robić aby znów sprzedaż ruszyła, ale raczej nie tędy droga

    • Zibski

      Xiaomi obecnie jest na 5 miejscu na liście najlepiej sprzedających się smartfonów.

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona