Ważne

Produkty Chuwi w oficjalnej dystrybucji w Polsce

Zaledwie kilka dni temu pisaliśmy, że smartfony Bluboo, Ulefone, HomTom, Doogee i UMi trafią do sprzedaży w Polsce z 2-letnią gwarancją realizowaną w naszym kraju – więcej na ten temat przeczytacie tutaj. Dziś natomiast mam dla Was podobną wiadomość – okazuje się, że kolejna firma postanowiła dystrybuować chiński sprzęt na terenie Polski. Tym razem w grę wchodzą urządzenia Chuwi.

Firma CDD Centrum Dystrybucji Drygalski została oficjalnym dystrybutorem sprzętu Chuwi w Polsce. Stało się to oczywiście w porozumieniu z Chuwi i podpisaniu wszelkich dokumentów upoważniających do tego typu działalności w imieniu marki. CDD opiekuje się również polską wersją strony internetowej Chuwi (pl.chuwi.com)

Pierwszą rzeczą, o którą z pewnością zapytacie, będzie… co z gwarancją? Ja również zadałam takie pytanie. W odpowiedzi usłyszałam, że firma oferuje roczną gwarancję na sprzęt Chuwi zakupiony w ramach jej dystrybucji (lub bezpośrednio od Chuwi), a realizowana jest na terenie kraju. A co z urządzeniami Chuwi kupionymi u innych pośredników? Niestety, te nie będą naprawiane przez CDD.

Na razie sprzęt sprzedawany jest przez Allegro, aczkolwiek usłyszałam, że są plany, by urządzenia Chuwi pojawiły się w dystrybucji w sklepach stacjonarnych, ale na ten moment nie wiadomo kiedy się urzeczywistnią. Co więcej, CDD ma ambicje, by tworzyć oprogramowanie przystosowane pod polski rynek, by móc zapewnić aktualizacje – póki co jednak jest to pieśń przyszłości i, jak twierdzi sam przedstawiciel CDD, „nie wiadomo co z tego będzie”.

Jeśli chodzi o ofertę, aktualnie widzę w niej tylko Chuwi Hi8 (8 cali z dual boot – Android 4.4 + Windows 10) za 549 złotych. Dla porównania, chińskie sklepy sprzedają ten model za 90-100 dolarów, ale bez późniejszego wsparcia na terenie naszego kraju.

Bardzo cieszy fakt, że kolejna chińska marka ma swojego oficjalnego dystrybutora w Polsce. Zwłaszcza teraz, gdy nasze społeczeństwo przestało myśleć o tym sprzęcie w kategoriach „złe, bo chińskie”, a otworzyło się na nie, bo „dobre i tanie”. Może są wśród nas użytkownicy jakiegoś sprzętu Chuwi? Dajcie znać.

źródło: CDD; zdjęcie tytułowe przedstawia Chuwi HiBook

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • GieKa

    Tak a propos tych dystrybutorów. To jest wyłączny czy „tylko” oficjalny dystrybutor? :) Bo zauważyłem że niektóre chińskie marki mają po kilku dystrybutorów.

    Te @gmail.com w adresach do działu technicznego i handlowego wyglądają mało profesjonalnie :)

    • Bardzo mało profesjonalnie – też zwróciłam na to uwagę… ;)

      Nie chwalą się wyłącznością, ale przede wszystkim certyfikatem autentyczności i oryginalności sprzętu.

    • Chuwi Polska

      Dziękujemy za sugestię.
      Adresy e-mail zostały zmienione. Wszystko w swoim czasie.

      • Pawel

        Czy będą dostępne jeszcze jakieś modele poza tym 8-calowym?

        • Chuwi Polska

          Oczywiście.
          Najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu pojawią się modele Hi10 wraz z klawiaturami dokującymi.
          Na kwiecień planujemy wprowadzić do sprzedaży modele Hi12 oraz HiBook.

          • Pawel

            Super, czekam z niecierpliwością :)

  • Barilla

    Chuwi deklaruje że ten Hi8 wytrzymuje na baterii aż…3 godziny odtwarzania wideo :D Doprawdy powalająca wartość.

  • Bardzo dobra wiadomość ale…

    też macie wrażenie, że te „oficjalne dystrybucje” to zwykłe mirki, które w pewnej chwili stwierdzają, że może by tak spróbować zdobyć wyłączność na jakiś sprzęt i wykosić konkurencję z Allegro? Wysyłają po dwa maile z producentem sprzętu w Chinach i tak oto zostają „oficjalnymi dystrybutorami”. A naprawa i gwarancja będzie przecież i tak realizowana w Chinach…

    • Pierwszą rzeczą, o którą zawsze pytam „oficjalnych dystrybutorów” to gwarancja – jak długa i gdzie realizowana. W tym przypadku mowa jest o rocznej gwarancji realizowanej w Polsce, nie w Chinach.

      A co do całej reszty – cóż, też odnoszę takie wrażenie.

      • cyc997

        Lub 2 lata rękojmi.

      • Chuwi Polska

        Wkrótce powinno się troszkę w tej kwestii zmienić (oczywiście na lepsze), ponieważ prowadzimy rozmowy na temat zwiększenia okresu gwarancji na 24 miesiące.

    • Chuwi Polska

      Na obecną chwilę nie chcemy „wykosić” konkurencji. Jeśli klient chce zakupić sprzęt u innego sprzedawcy to proszę bardzo. Nie robimy nic na siłę.
      Mamy bardzo dobry kontakt z producentem oraz własnego agenta w Chinach.
      Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości to zapraszamy do kontaktu mailowego – wszystko możemy potwierdzić.

      • Żebym nie został źle zrozumiany.

        Bardzo cenię takie inicjatywy bo najłatwiej siedzieć z dupą za klawiaturą i krytykować. A tutaj podjęliście wyzwanie, zauwazyliście lukę na rynku i nawiązaliście kontakt z chińska firmą i to się chwali bo to przedsiębiorczość, a tego nam potrzeba jak najwięcej.

        Niemniej jednak chciałem tylko zauważyć, że nawet posiadanie własnego agenta w Chinach zapewne nie sprawi, że gwarancje będę uznawane od ręki i nie trzeba będzie czekać. Chyba, że się mylę i możecie już teraz się zadeklarować, że tak nie będzie i wymiany będziecie robić na bieżąco, biorąc na swój kark wysyłanie towaru do producenta?

        • Chuwi Polska

          Rozumiem.
          Od wielu lat działamy tak, że jeśli naprawiamy coś w ramach rękojmi czy gwarancji i naprawa przekracza możliwości naszego serwisu to po prostu wymieniamy sprzęt na nowy.

  • Chuwi Polska

    Proszę Państwa.
    Widzimy, że wystąpiły pewne nieścisłości.
    Tak jak pisałem, jeśli macie Państwo jakieś wątpliwości czy pytania to zapraszamy do kontaktu pod adres mailowy pomoc@e-cdd.pl.
    Posiadamy własny serwis, który mieści się w Warszawie i nie ma mowy o żadnym wysyłaniu sprzętu do Chin. Części są importowane bezpośrednio od producenta.
    Oczywiście są prowadzone kroki w stronę wyłączności, ale mimo wszystko to na razie kwestia przyszłości. Każdy ma prawo do własnego wyboru.
    Osoby, które twierdzą, że wymieniliśmy z producentem dwa zdania to niestety są w ogromnym błędzie. Mamy stały kontakt z dyrektorem generalnym, Panem Yang Lihua jak i osobami decyzyjnymi w firmie. Prowadzimy rozmowy w celu zapewnienia jak najlepszej przyszłości marki w Polsce.
    Nie robimy nic na siłę i nic na szybko.
    Każde Państwa zdanie jest dla nas ważne, ale pisanie głupot i utwierdzanie innych w błędnym przekonaniu jest nad wyraz nie dojrzałe.

  • Krzysiek

    Od kilku miesięcy używam Chuwi Vi10 i bardzo sobie chwalę ten sprzęt. Kupiłem w Chinach za naprawdę niewielkie pieniądze. Jest to drugi tablet w domu (sam używam w pierwszej kolejności Samsunga Galaxy Tab S 8.4), który ma być sprzętem dodatkowym do wszystkiego i w tej roli dual boot z doczepianą klawiaturą sprawdza się świetnie. Relacja jakości do ceny naprawdę bardzo dobra. Wiem co pisze, bo mam porównanie z Samsungiem. Oczywiście to nie ta połka, ale za mniej niż pół ceny.

  • kriswolf

    A ktoś wyjaśni dlaczego hi10 ma 4 GB RAM skoro procesor obsługuje 2 GB?

    • Chuwi Polska

      Zgadza się. Początkowe wydania obsługiwały nie całe 3 GB pamięci RAM.
      Obecne wydania, które już jutro trafią do sprzedaży w Polsce posiadają już pełną obsługę 4 GB pamięci RAM.

      Starsze wydania będzie można zaktualizować do obsługi całej pamięci.
      Łatka wraz z wieloma innymi poprawkami będzie już niebawem dostępna na naszym forum.

  • Chuwi Polska

    Witam.

    Pisaliście do nas w sprawie okresu gwarancji, że ten jest zbyt krótki, bez sensu czy nie opłacalny.
    W takim razie mamy dla Was świetną informację. Kierownik właśnie podjął decyzję, iż wszystkie modele, które są już dostępne lub będą dostępne otrzymają 24-miesięczną gwarancję z serwisem w kraju.

    Co jeszcze mamy zmienić/dodać ?
    Piszcie śmiało, jesteśmy otwarci na Wasze prośby.

    Przypominamy, że już jutro będą do nabycia modele Hi10 wraz z klawiaturami dokującymi z touchpadem.
    Gorąco zachęcamy!

  • GieKa

    W ich sklepie już są ceny Hi8 Pro i HiBooka w przedsprzedaży. Hi8 Pro to cena całkiem przyzwoita ale HiBook z klawiaturą to chyba ciut za drogi jak na polskie warunki. Tabletowo będzie je testowało?

  • GieKa

    Hmm, a propos tego – „firma oferuje roczną gwarancję na sprzęt Chuwi zakupiony w ramach jej dystrybucji (lub bezpośrednio od Chuwi)” – taka mnie myśl naszła. Co to znaczy zakup bezpośrednio od Chuwi? Na stronie Chuwi można kupić tablety ale linki przenoszą do sklepów Gearbest, Aliexpres itp. Czy na tablety tak zakupione obowiązuje polska gwarancja? :)

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona