Ważne

Aż dwie trzecie klientów wybrało Galaxy S7 Edge (+ bardzo ważna informacja)

Czytając komentarze pod wpisami na temat Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge można zauważyć, że wywołują one w Was mieszane (a czasami nawet dość skrajne) odczucia. Osobiście się Wam nie dziwię, bowiem w równym stopniu można pochwalić, jak i zganić koreańskiego producenta. Są jednak klienci, którzy zakochali się we flagowcach od pierwszego wejrzenia i z niecierpliwością czekają na ich dostawę. Nieoficjalnie jednak mówi się, że dużo większym zainteresowaniem cieszy się drugi z wyżej wymienionych.

@eldarmurtazin, który w przeszłości hojnie dzielił się z nami przeciekami, związanymi z tegorocznymi flagowcami Samsunga (przez co można uznać go za wiarygodne źródło), zaskoczył nas kolejnymi wieściami na ich temat. Otóż według jego informacji dużo większym zainteresowaniem cieszy się Galaxy S7 Edge. W przedsprzedaży zdecydowało się go zamówić aż 64% klientów. Pozostałe 36% wybrało Galaxy S7. Co więcej, (podobno) padł już rekord ilości zakupionych w ten sposób smartfonów.

Warto przypomnieć, że Samsung sprzedaje Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge w zestawie z goglami Gear VR. Być może właśnie to przyczyniło się do tak dużej popularności tegorocznych flagowców. Zwłaszcza, że jest to wyłącznie oferta przedsprzedażowa. Gdy oba modele trafią do sklepów, klienci nie otrzymają już żadnego „gratisu”.

Ceny:

Na koniec jeszcze bardzo ważna informacja:

Samsungi Galaxy S7 oraz Galaxy S7 Edge zakupione w Samsung Brand Store objęte będą 3-letnią gwarancją oraz 12-miesięcznym ubezpieczeniem na sam wyświetlacz, który w razie uszkodzenia zostanie bezpłatnie wymieniony (czyli jednak mało prawdopodobna plotka okazała się prawdą ;) Rozszerzona ochrona nie dotyczy egzemplarzy zakupionych u pośredników, w tym również operatorów komórkowych.

Co więcej, tegoroczne flagowce będzie można za rok oddać w rozliczeniu. Oznacza to, że gdybyście chcieli zakupić Galaxy S8, możecie zwrócić swojego Galaxy S7/S7 Edge – dzięki temu nieco zaoszczędzicie.

Aktualizacja:

Udało się nam potwierdzić, że rozszerzoną gwarancją zostaną objęte wszystkie flagowce zamówione w przedsprzedaży oraz nabyte przez trzy kolejne miesiące od premiery – mowa oczywiście o zakupach w Samsung Brand Store.

Dowiedzieliśmy się również, że w przypadku zakupu Galaxy S8 i wyrażenia chęci oddania swojego Galaxy S7/S7 Edge w tzw. rozliczeniu, klient zaoszczędzi minimum 1000 złotych.

Źródło: @eldarmurtazin, @smartospl

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • pamk22

    Mam nadzieję, że to ostatni raz, kiedy zamiast napisać streszczenie newsa w tytule dodajecie tajemnicze dopiski („+ BARDZO WAŻNA INFORMACJA”), aby tylko więcej ludzi kliknęło i wyświetliło reklamy :P

    • Yyy? Nie :) Tym bardziej, że trudno to streścić w kilku słowach, a informacja jest ważna.

      • lomax

        Taki trochę offtopic ale muszę zapytać Panią, kiedy w końcu recenzja Surface Book??

        • To pytanie raczej do Piotra.

          • lomax

            Napisałem w jego poście o SB ale cisza, nie ma na waszej stronie jego namiaru więc nie mam się jak skontaktować…

          • Przekazałam pytanie :)

          • lomax

            Wielkie dzięki :)

        • Anty no life :)

          Jeśli masz brać SB, zdecydowanie bardziej polecę S4 Pro. Book ma tylko przewagę w klawiaturze, ale jest mniej poręczny, nie można go postawić na 4 pro. Generalnie Sf 4 pro bez klawiatury można wszędzie zabrać, SB bez klawiatury jest wręcz nie do użycia :)

  • Ven

    Proszę jakiś link do źródła z informacją o gwarancji i wyświetlaczu.

  • Emil

    Edge już niedostepny:/

  • PW

    Klient zaoszczędzi min. 1000 PLN? Tzn że za rocznego S7 Edge chcą tyle płacić? :)

  • kundel

    kupie s7 edge za 3600zl a po roku chca mi dac za niego 1000zl ? ciekawe jaki duren na to sie nabierze! spokojnie na aukcji sprzeda sie go za 2000zl jak bedzie w ladnym stanie

  • Anty no life :)

    Po tych wszystkich zachwalaniach S7/S7 E poszedłem się tym pobawić. Powiem tak… śliskie to, źle się trzyma i palcuje niemiłosiernie, czyli według mnie jest jeszcze gorzej niż w S6 (mój note 4 uważam ,za ostatni wartościowy model Samsunga). Gdy zobaczyłem serię A 2016 i to szkło już takie bardziej matowe, to wtedy jeszcze dawałem szansę S7, ale teraz? Nie chcę za darmo, biorę G5:) Te S-ki świecą się jak nie powiem co, a wersja edge… Ok ten ekran spoko wygląda, ale dla mnie uchwyt nie pewny. Odchodzę od samsunga:P

  • Paweł Janiak

    Niestety pęknięty lub całkowicie potłuczony ekran staje się coraz częściej zmorą użytkowników. Im większy ekran tym większy koszt naprawy. W modelach z linii S wykorzystywane jest Gorilla Glass bardzo odporne na upadki i uszkodzenia mechaniczne, aczkolwiek Samsung spełniając oczekiwania klientów poszerza zakres gwarancji i daje użytkownikowi możliwość ubezpieczenia ekranu. Ambasador marki Samsung

  • crash

    Oficjalne stanowisko Samsunga jest takie, ze rowniez jak sie kupi telefon poza Brand Store a bedzie to polska dystrybucja rowniez bedzie objety Samsung Guard. Nie wprowadzajcie ludzi w blad.

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona