Aż dwie trzecie klientów wybrało Galaxy S7 Edge (+ bardzo ważna informacja)

Czytając komentarze pod wpisami na temat Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge można zauważyć, że wywołują one w Was mieszane (a czasami nawet dość skrajne) odczucia. Osobiście się Wam nie dziwię, bowiem w równym stopniu można pochwalić, jak i zganić koreańskiego producenta. Są jednak klienci, którzy zakochali się we flagowcach od pierwszego wejrzenia i z niecierpliwością czekają na ich dostawę. Nieoficjalnie jednak mówi się, że dużo większym zainteresowaniem cieszy się drugi z wyżej wymienionych.

@eldarmurtazin, który w przeszłości hojnie dzielił się z nami przeciekami, związanymi z tegorocznymi flagowcami Samsunga (przez co można uznać go za wiarygodne źródło), zaskoczył nas kolejnymi wieściami na ich temat. Otóż według jego informacji dużo większym zainteresowaniem cieszy się Galaxy S7 Edge. W przedsprzedaży zdecydowało się go zamówić aż 64% klientów. Pozostałe 36% wybrało Galaxy S7. Co więcej, (podobno) padł już rekord ilości zakupionych w ten sposób smartfonów.

Warto przypomnieć, że Samsung sprzedaje Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge w zestawie z goglami Gear VR. Być może właśnie to przyczyniło się do tak dużej popularności tegorocznych flagowców. Zwłaszcza, że jest to wyłącznie oferta przedsprzedażowa. Gdy oba modele trafią do sklepów, klienci nie otrzymają już żadnego „gratisu”.

Ceny:

Na koniec jeszcze bardzo ważna informacja:

Samsungi Galaxy S7 oraz Galaxy S7 Edge zakupione w Samsung Brand Store objęte będą 3-letnią gwarancją oraz 12-miesięcznym ubezpieczeniem na sam wyświetlacz, który w razie uszkodzenia zostanie bezpłatnie wymieniony (czyli jednak mało prawdopodobna plotka okazała się prawdą ;) Rozszerzona ochrona nie dotyczy egzemplarzy zakupionych u pośredników, w tym również operatorów komórkowych.

Co więcej, tegoroczne flagowce będzie można za rok oddać w rozliczeniu. Oznacza to, że gdybyście chcieli zakupić Galaxy S8, możecie zwrócić swojego Galaxy S7/S7 Edge – dzięki temu nieco zaoszczędzicie.

Aktualizacja:

Udało się nam potwierdzić, że rozszerzoną gwarancją zostaną objęte wszystkie flagowce zamówione w przedsprzedaży oraz nabyte przez trzy kolejne miesiące od premiery – mowa oczywiście o zakupach w Samsung Brand Store.

Dowiedzieliśmy się również, że w przypadku zakupu Galaxy S8 i wyrażenia chęci oddania swojego Galaxy S7/S7 Edge w tzw. rozliczeniu, klient zaoszczędzi minimum 1000 złotych.

Źródło: @eldarmurtazin, @smartospl