Apple zabrało głos w sprawie problemów związanych z iPadem Pro

iPad Pro to największy i najbardziej zaawansowany tablet w portfolio Apple. Pociąga to za sobą pewne konsekwencje w postaci wysokich oczekiwań. Jednak pierwsi posiadacze tego sprzętu kilka dni temu poskarżyli się na problem występujący po jego długotrwałym ładowaniu. Producent w końcu zabrał głos w tej sprawie, publikując krótką informację na swojej oficjalnej stronie.

Niedogodność, jeśli można tak to określić, polega na niemożności włączenia iPada Pro, gdy wcześniej przez dłuższy czas (np. przez całą noc) był podłączony do ładowarki. Próby uruchomienia go w standardowy sposób nie przynoszą spodziewanego efektu. Skuteczna okazuje się dopiero kompilacja przynajmniej 10-sekundowego przytrzymania jednocześnie klawisza Home i przycisku usypiania/wybudzania, czyli tzw. force restart.

Takie postępowanie oficjalnie poleca od teraz samo Apple. Producent zamieścił odpowiednią informację na swojej oficjalnej stronie, zaznaczając jednocześnie, że jest świadomy tego problemu i stara się znaleźć jego przyczynę oraz skuteczne rozwiązanie, które uwolni użytkowników iPada Pro od niemożliwości normalnego włączenia tabletu po długotrwałym ładowaniu.

iPad Pro problemy oświadczenie Apple

Dobrze, że Apple szybko zabrało głos w tej sprawie, nie wstrzymując się z zajęciem stanowiska do czasu udostępnienia odpowiedniego rozwiązania powyższego problemu. Zwłaszcza, że jeszcze nie wiadomo, ile to może potrwać. Dla producenta jednak najważniejsze jest, aby nie trwało to zbyt długo, ponieważ może to negatywnie odbić się na sprzedaży iPada Pro, co przy i tak słabych wynikach osiągany przez cały ten segment może oznaczać sromotną porażkę.

Źródło: Apple

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • Raul

    Chyba żartujecie. Sprzęt za takie pieniądze potrzebuje restartu po ładowaniu? I to jest oficjalne rozwiązanie?! I za to ich chwalicie ….
    O crApple dobrze albo nie będzie craPhonków do testów

    • Źle zrozumiałeś moją wypowiedź. Każdy producent, który przyznaje się do błędów i nie chowa głowy w piasek zasługuje na pochwałę. Nie ma bowiem nic gorszego niż zostawić użytkowników samych z problemem i dopiero później przekazać jakieś jego rozwiązanie, nie udostępniając wcześniej nawet prowizorycznego sposobu na jego „obejście”.

      • Raul

        Sposobem na obejście jest też ‚Trzymacie je w zły sposób’

        • Andrzej

          raczej ładujecie je w zły sposób… a tak nawiasem Jesteśmy pokoleniem BETA

      • Arrczi

        Zasadnicze pytanie.
        Czy wiedzieli o występującym problemie i dopuścili produkt do sprzedaży?
        Jeśli tak to jest to powód do zwrotu tego szrotu i odszkodowania za stracone nerwy.
        Jeśli nie, to co się wyrabia na etapie testów? Grają tylko w Angry?

  • barilla

    Jestem w szoku, spodziewałem się że powiedzą ludziom że źle ładują swoje iPady i to dlatego ;)

  • Jabcoki

    dokładnje jak z iphon 4 reklamolwałem 3 razy i 3 razy otrzymywałem „NOWY” – odnowiony telefon niestety, trzymany w lewym ręku gubił zasięg, wiec inteligentna załoga
    iSpot (pewnie godzinami ich szkolili), zasugerowała mi kupno silikonowego komdona na telefon za prawie trzy tysiące. Myślałem ze Misia kręcą albo mamy cię
    pewnie dealerzy nowych samochodów proponują nie ściąganie folii z siedzeń w celu uniknięcia ewentualnych przetarć i plam.
    nie zrozumcie mnie źle wrocilem do 3gs , nie jest az taki zły
    ale robić z ludzi frajerów to jest poniżej pasa
    farsa

  • mamrot

    Beta iOS 9.2 rozwiązuje problem. Hejterzy, można się rozejść.

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona