Ważne

Apple tym razem nie omija Polski szerokim łukiem – iPad Pro w sprzedaży od środy

Na polskiej stronie Apple widnieje adnotacja, że iPad Pro pojawi się w listopadzie. Miesiąc premiery był nam jednak znany już od dłuższego czasu – dziś natomiast Apple oficjalnie potwierdziło, kiedy dokładnie będziemy mogli kupić największy tablet z portfolio firmy.

Oficjalna rynkowa premiera iPada Pro będzie miała miejsce w najbliższą środę, tj. 11 listopada, co wyłącznie potwierdza ostatnie przypuszczenia. Co ważne, tym razem Polska nie została w tyle i urządzenie będzie można kupić w tym samym terminie również u nas. Od środy urządzenie będzie dostępne w Apple Online Store, natomiast pod koniec tygodnia ma trafić do salonów stacjonarnych oraz do ofert resellerów Apple. Warto przypomnieć, że nawet gdyby sprzedaż w sklepach rozpoczynała się 11 listopada, w Polsce data ta zostałaby przesunięta o dzień – przez wzgląd na Święto Niepodległości.

Od 11 listopada iPad Pro będzie dostępny w ponad 40 krajach. Nie spodziewam się jednak, by zapasy magazynowe w każdym z nich miały być duże – nie sądzę, by ustawiały się po niego długie kolejki, a Apple powinno zdawać sobie z tego sprawę. W przeciwieństwie do iPada czy iPada mini, iPad Pro zdecydowanie nie jest tabletem dla wszystkich.

Cena iPada Pro w Polsce ma startować z poziomu 3999 złotych, o czym informowaliśmy w tym wpisie.

źródło: gsmarena, Apple

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • olo

    Gdyby miał normalnego OSX’a to jeszcze by się człowiek zastanowił a tak…Gadżet. Mam uczulenie na IOS

  • kamil

    myślę że to zasługa słabej przedsprzedaży urządzenia spowodowała, że 12 listopada będzie dostępne w Polsce. Ale chcę się mylić.

  • Arrczi

    Kto by chciał takiego kloca?

    • Z innym system, być może ja. Ale chyba nie. Nieco za duży.

  • Raul

    CrApple przypomina sobie o Polsce jak ich sprzęt nie schodzi.

  • AS

    Zgadzam się z Kamilem. Apple po sparzeniu się na nienajlepszych wynikach sprzedaży Apple Watch dokładnie zbadał możliwosci zbytu iPada Pro. Ponieważ zapasy magazynowe są wystarczająco duże, aby pokryć potencjalne zapotrzebowanie, ten tablet jest od raszu dostępny w tak wielu krajach. Poza tym chyba nikt nie wątpił w to, że ten produkt będzie miał charakter niszowy. Ponieważ Apple słynie z polityki niezmiennych cen, więc takim pozostanie.

    • To jest dokładnie to, o czym napisałam w tekście. Apple staje sobie sprawę z tego, że iPad Pro nie będzie się sprzedawał tak dobrze, jak pozostałe iUrządzenia, przez co mógł sobie pozwolić na jednoczesną premierę w tylu krajach.

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona