Ważne

OnePlus jednak pozostanie przy systemie zaproszeń…

20 kwietnia jest ważną datą dla OnePlus. Wtedy chińska firma postanowiła zrezygnować z systemu zaproszeń, dzięki którym mogliśmy stać się posiadaczami modelu One. Niestety wiemy już, że w nowym flagowcu Two producent powróci do starej strategii. Co w niej usprawniono?

OnePlus pochwaliło się licznymi zmianami w systemie zaproszeń. Po pierwsze firma pozwoli zakupić swój telefon większej liczbie osób. Niewątpliwa rewolucja, ale gdyby tego było mało, firma wprowadzi listę rezerwacji. Jeżeli nie chcecie udzielać się na forach, wystarczy zapisać na stronie producenta swój e-mail i kiedyś otrzymacie swój przydział na smartfon. Taktyka, której nie da się zrozumieć…

Warto wspomnieć, że gdy już zakupicie OnePlus Two, dostaniecie znacznie szybciej zaproszenia dla swoich znajomych. Strategia Chińczyków nie prezentuje się najlepiej, chyba że firma zapewni dużo egzemplarzy. Cóż, aktualnie na rynku znajdziemy wiele świetnych flagowców z różnych półek cenowych. W dobie takiej rywalizacji w segmencie high-endów, ich nowy model nie będzie miał prostego zadania, jeżeli będzie trudno dostępny, chociaż firma zamierza zwiększyć nakład kilkadziesiąt razy.

Więcej o nadchodzącym OnePlus Two przeczytacie w tym wpisie.

źródło: OnePlus

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na powiadomienia@tabletowo.pl.

Komentarze

  • dafuq

    Chyba ich pogrzało. To nie PRL, żeby kupować dobra na jakieś kartki/zaproszenia.

    • Mlody

      Dzieki takiemu rozwiazaniu staja sie marka exclusive, bo zapotrzebowanie wieksze niz przydzial urzadzen. A im bardziej zakazany owoc kusi tym bardziej go chcesz, chwyt marketingowy, dzieki temu przez caly rok a moze lata nie odnotuja spadku sprzedazy.

  • Pan Promil

    To jest taktyka, jakbyscie nie pamietali jak na konto gmail trzeba bylo tez dostac zaproszenie. Psychicznie nastawia to klienta. Tak sie buduje poprostu marke, a przy okazji darmowa reklama bo kazdy bedzie wiedziec o co chodzi.

  • Etob

    OnePlus stosuje szablonową strategię marketingową – to wymyślili spece przed laty i zawsze działa :D

Przeczytaj następny wpis

Meizu jednak nie zostanie partnerem Nokii...

... ale wykorzysta jej klasyka do promocji modelu M2

Tabletowo.pl
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona