Nowe reklamy od Samsunga prezentujące zalety serii Galaxy Tab S

Kilka miesięcy temu pisałem o kontrowersyjnej reklamie od Samsunga. Porównywała ona w bezpośredni sposób serię Galaxy Protabletami konkurencji, mając na celu pokazanie wad tych drugich. Tym razem Samsung zdecydował się na trochę spokojniejszą strategię. Jego najnowsze spoty reklamujące modele Galaxy Tab S wciąż pokazują sprzęt jako „lepszy”, jednak nie bezpośrednio kosztem urządzeń innych firm.

galaxy-tab-sFilmiki zostały opublikowane w internecie na początku weekendu. Oba liczą sobie około minuty długości i reklamują tę samą serię tabletów – Galaxy Tab SKojarzycie nazwę? Powinniście, gdyż swojego czasu Kasia została zaproszona na Tab Into Color i specjalnie dla Was opisała swoje wrażenia z użytkowania zarówno Tab S 8.4 jak i Tab S 10.5. Co więcej 8,4-calowiec jest przez naszą Naczelną aktualnie testowany. ;-)

Wracając jednak do reklam, możecie zapoznać się z ich treścią poniżej.

https://www.youtube.com/watch?v=YbrM7XqVuJw

https://www.youtube.com/watch?v=sXNaRYMNprE

Tak jak widać, Samsung kolejny raz odwołuje się do multitaskingu jako jednej z głównych zalet swoich urządzeń. Trudno nie przyznać im tutaj racji – uruchamianie dwóch programów jednocześnie na x-rdzeniowych urządzeniach powinno być rzeczą oczywistą. Kolejnym atutem jest kontrast wyświetlanego obrazu. Dzięki zastosowaniu technologii Super AMOLED ekran jest w stanie wierniej odwzorować filmy czy też zdjęcia. To, że producent zdecydował się na reklamę tej właśnie cechy, nie jest zaskakujące. W końcu ekrany Super AMOLED jest tym co wyróżnia serię Galaxy Tab S. Ale czy są przyszłościowe? Warto zapoznać się ze świeżym wpisem od Konrada, który porusza kwestię zainteresowania producentów ekranami Super AMOLED.

Zagraniczne serwisy próbują odnaleźć w reklamie dodatkowe przesłanie. Dopatrują się one w negatywnie pokazanych tabletach podobieństwa do sprzętu od Apple. Czy jednak słusznie? Przy wielozadaniowości miałoby to sens – jedna z bolączek iOS to brak możliwości wyświetlenia dwóch aplikacji jednocześnie, o czym zresztą wspominała już reklama serii Galaxy Pro. Widać jednak wyraźnie, iż pokazaną przeglądarką nie jest charakterystyczny dla iPadów program Safari. Co do użytego ekranu to faktycznie, sprzęt od Apple nie posiada ekranów Super AMOLED a „zwykłe” LCD. Dodatkowo z wyglądu może przypominać iPada Air. Czy to jednak wystarczy, by doszukiwać się takich podobieństw?

Co sądzicie o samych reklamach? Czy takie przesłanie trafia bardziej, niżeli kontrowersyjność pokazana w marcu?