Ważne
Wiko VIEW

Huawei kusi wirtuozerskim wideo promującym tablet MediaPad 10 FHD

Ponieważ tablet MediaPad 10 FHD już wkrótce zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych i Europie, Huawei uruchomił syczącą i buchającą dymem machinę zwaną kampanią reklamową. O ile w przypadku konkurencyjnych produktów filmy promocyjne były “tylko w porządku” i zawierały solidną dawkę informacyjną, tak wideo reklamujące MediaPada 10 FHD ma w sobie coś wyjątkowo majestatycznego. Oprócz wspaniałej formy artystycznej (te unoszące się srebrne płatki kwiatów naprawdę robią wrażenie na wrażliwej na piękno części mojej duszy), uchyla rąbka tajemnicy na temat niektórych funkcji tabletu. Dowiadujemy się z niego, że urządzenie będzie dostępne w dwóch kolorach: białym i czarnym, oraz – zgodnie z moim pierwotnym przypuszczeniem – będzie można dokupić doń stację dokującą z klawiaturą, która nie tylko zamieni go w laptopopodobną hybrydę, ale także przedłuży czas pracy na baterii i doda kilka złącz.

Jeżeli jeszcze nie wiecie, czym jest Huawei MediaPad 10 FHD, spieszę z niezbędnym wytłumaczeniem. To tablet, który na rynku europejskim pojawi się w sierpniu w cenie 385 euro. jego specyfikacja obejmuje 10,1-calowy ekran dotykowy IPS o rozdzielczości 1920 x 1200 pikseli, czterordzeniowy procesor K3 1,5GHz, 2GB RAM, system operacyjny Android 4.0 Ice Cream Sandwich, aparat fotograficzny 8 Mpix, kamerę internetową 1,3 Mpix, wbudowany modem 3G/LTE oraz akumulator 6400 mAh pozwalający na dziewięć godzin pracy.

via Tablet-News

Komentarze

  • Krzysztof

    Reklama fajna, aż 2 razy ją sobie obejrzałem :)

    • aaa

      Mnie się w niej muzyka szczególnie podobała, a pierwsze kadry mogliby przerobić na tapetę, najlepiej także animowaną.

      • Grzegor

        Muzyka – pierwsza czesć to zmodyfikowany (nieznacznie) motyw końcowy z filmu “wall-e” :)

  • n.

    Jak mam rozumiec fragment “O ile w przypadku konkurencyjnych produktów filmy promocyjne były w porządku…” Czy chodzi o to, ze film promocyjny tej zabawki (dla kontrastu) nie jest w porzadku? I co to znaczy, ze film jest w porzadku, lub nie jest w porzadku?

    n.

    • Aimar

      Zgubiłeś słowo “tylko”, które w tym wypadku dość istotnie zmieniały sens zdania….

  • luki

    Wygląda obiecująco

  • paw

    24 miesiące gwarancji i 1600 zł to biorę bez namysłu

  • uru28

    Huawei w przeciwieństwie do “reszty” Chińczyków ma plan na zdobycie zachodnich rynków obliczony na lata, zależy im na zdobyciu zaufania do marki i w tym przypadku podejrzewam że nie tylko cena, ale i jakość będą bardzo atrakcyjne.Po A73 i TF201 kolejnym zakupem będzie tablet Microsoftu,gdyby nie to na pewno kupił bym MediaPad…

  • Czyli jednak będzie miał stację dokującą :) Zapowiada się ciekawie :)

  • bo

    ciekawe czy bedzie mozna z niego dzwonic /np przez bt /

  • Robert

    Hmmmm… :) wydaje mi sie ze moze zwojowac w szczegolnosci ze bedzie mial opcje 3g i LTE czyli mozliwosc dolaczenia karty sim i lecisz z netem gdziekolwiek ;)

    Widze ze spapugowali pomysl od Asusa Transformera nad ktorym wlasnie sie zastanawialem i to mocno a teraz ten Huwaei namieszal mi w glowie ale jak kazdy Chinczyk moze bys niedopracowany. Nie wiem czy on bedzie aluminiowy czy plastikowy ?

  • ghostCat

    “Widze ze spapugowali pomysl od…”

    Ciekawostką jest w kontekście ostatnich batalii G vs A przed komisją senacką (paranoja) że nikt w zasadzie w anroidowym wymiarze się tak nie procesuje o stacje dokujące, wygląd, proporcje ekranu, pewne elementy nakładek, …………………………… idługo by jesze wymieniać jak właśnie Apple.

    Chyba najwyraźniej zdali sobie sprawę, że TimKuk to nie Stefan i nie da rady już każdego kitu wcisnąć jako przełom i grunt się pod nogami pali, więc trzeba użyć każdej możliwej metody.

    A swoją drogą to jeśli cena będzie w Polsce ok 1600 PLN to mimo wszystko bardzo wart uwagi.

  • kamix

    Wygląd żywcem zdjęty z galaxy Taba. Ciekawe co na to samsung…

  • Marcin “Azawakh” Wojciechowski

    Zapowiada się ciekawa konstrukcja pokazująca jaki skok jakościowy uczynił Huawei. Ta firma zaczyna się coraz bardziej liczyć w świecie tabletów i smartphonów. To mi się podoba.

  • brunet

    zapowiada się świetny tablet w dobrej cenie, chyba plany zakupu asusa infinity wzięły w łeb

  • Zex

    Bawiłem się H Ideos S7, miałem Slim’a, potem ponad dwa tygodnie bawiłem się MediaPad’em 7″- każdy tablet od H to progres w porządanym przez użytkownika kierunku. Patrząc na specyfikację MediaPad 10″ nadal tak jest.
    Z kolei co raz częściej łapię się na zastanowieniu (w chwilach zwątpienia ;) ) – jeśli taby nie zyskają pełnej funkcjonalności roboczej PC (dla mnie oznacza to głównie pakiet MS Office) – to chyba jednak lepiej kupić topowego smartfona i zostać przy laptopie.

    • Marcin “Azawakh” Wojciechowski

      Pozostają Ci w taki razie tylko tablety oparte o Windows 8 gdyż tylko one mogą zyskać funkcjonalność najbardziej zbliżoną do komputerów. Reszta to tylko niestety ale urządzenia tylko wspomagające komputery i nie można oczekiwać od nich cudów.

  • mico

    Wszystko pieknie ale bedzie do tego jakies etui czy juz trzeba kombinowac na wlasna reke jak to cudo oprzec na biurku ?

  • wyporsky

    Niestety po rozmowie z Huawei Polska doszedłem do informacji w których jasno wynika że tablet będzie miał 4 x 1.2 ghz
    i 1gb ram. Celowy zabieg zachęcający?

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona