Gwarancja Zero Problemu teraz także na tablety Toshiby

tablet toshiba at200

Każdy posiadacz tabletu internetowego, którego zakup wiązał się z wydatkiem znacznej części swojej pensji lub oszczędności, z całą pewnością dba o swoje urządzenie i nie chce, żeby się popsuło. Ale różnego rodzaju wypadki się zdarzają (najczęściej oczywiście w najmniej spodziewanym momencie), na czym cierpi nasz sprzęt i my, którzy musimy wydać kolejne pieniądze na jego naprawę. Jeśli zastanawialiście się nad kupnem jednego z tabletów Toshiby, możecie przestać się niepokoić. Producent ruszył z akcją “Gwarancja Zero Problemu“, która obejmuje również nas interesujący sprzęt.

O co chodzi? Już tłumaczę. “Zero Problemu” to dodatkowa, całkowicie darmowa gwarancja udzielana przez Toshibę na sprzęt (tablety, laptopy i telewizory) zakupiony między 16 kwietnia a 30 września 2012 roku. Szczegóły znajdziecie poniżej:

W ramach „Gwarancji Zero Problemu” Toshiba oferuje swoim konsumentom bezpłatną pomoc
w następujących sytuacjach:
a) przypadkowe uszkodzenie sprzętu, jak niezamierzone upuszczenie, uderzenie czy zalanie płynem, uniemożliwiające jego poprawne funkcjonowanie – Toshiba naprawia urządzenie za darmo.
b) kradzież sprzętu, potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem z policji – Toshiba zapewnia nowy produkt w miejsce skradzionego.
c) utrata danych, na przykład w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania czy ataku wirusów – Toshiba odzyskuje utracone dane i dostarcza je na nowym dysku twardym.

Warto jednak pamiętać, że “promocja jest ograniczona do jednego roszczenia w ciągu roku dla każdego urządzenia objętego promocją”.

To teraz słów kilka dotyczących tego, jak rozszerzyć sobie gwarancję. Wystarczy zarejestrować kupione urządzenie na stronie www.toshiba.pl (lub www.noproblemguarantee.com) w ciągu dwóch tygodni od daty zakupu. Jak informuje producent, dowód zakupu produktu należy zachować do weryfikacji na wypadek potrzeby skorzystania z gwarancji.

Jeśli zamierzacie kupić tablet ToshibyAT100 lub AT200 (ewentualnie laptopa lub telewizor) – skorzystajcie z tej oferty, uprzednio zapoznając się z regulaminem (po polsku – od strony 46). Przezorny zawsze ubezpieczony, hm?

Toshiba

Komentarze

  • Jacob Kabat

    Taką firme to ja rozumiem :)) ..Podobnie było jak mi sie lapek zepsuł też z Toshiby…jak dzowniłem na infolinię to nie zadawali (głupich pytań) tylko odrazu zamawiali Kuriera i na drugi dzień sprzet był odebrany z mojego domu..:) a po tygodniu dostarczony naprawiony i wyczyszczony…POLECAM FIRME TOSHIBA

  • DarQ

    Ta firma to jest chińska lipa, muszą coś wymyślić bo ludzie tej marki już raczej nie kupują.

  • nabuhodonozon

    i nagle wszyscy beda nagminnie zalewac tablety i nie wspomne juz o naglych zniknieciach i kradziezach haha

    • Qwerty

      Mam wrażenie, że tylko Polacy tak myślą

    • aaa

      I co ci da takie zalanie? Nówki za to nie dostaniesz, tylko refurbished i tak.

      • Funky

        No i będzie miał 2, nieważne, że używane – należy mu się, nie? ;)

        • Jan Kowalski

          Nie będzie miał dwóch bo mu to jedno naprawią i odeślą ;]

          • Funky

            Ale nie jak jeden zostanie skradziony :)

  • JohnyB

    No i to jest właśnie polaków filozofowanie – jak dają to wezmę zakombinuję i będę miał dwa. Żenujące.

  • goog

    Oj przestańcie, nie każdy jest złodziejem, troszkę wiary w ludzi.

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona