Poczuj się jak prezes. Przejazdy Uber Black ruszają w Warszawie

Poczuj się jak prezes. Przejazdy Uber Black ruszają w Warszawie

Uber wprowadza w Warszawie usługę Uber Black. Samochody, które świadczą usługi transportowe w ramach tego profilu działalności, odznaczają się kilkoma wspólnymi cechami. Są czarne i luksusowe, a kierowcy prowadzący limuzyny muszą spełniać wyższe wymagania.

Uber rozszerza swój pakiet usług w Warszawie, gdzie można już wybierać między zwykłymi przejazdami, opcją Select, gdzie auta są nieco bardziej komfortowe oraz Uber VAN, co zwykle wiąże się z wykorzystaniem nieco większej przestrzeni bagażowej.

„W dużych polskich miastach rośnie zapotrzebowanie na usługi typu premium w zakresie miejskiej mobilności. W naszym regionie geograficznym Warszawa jest trzecim miastem, po Pradze i Kijowie, którego mieszkańcy mogą korzystać z nowego standardu przejazdów. Warszawa jest dla nas miastem pilotażowym dla tej usługi. Wprowadzenie nowego produktu w Polsce to też kolejna inwestycja dla Ubera na tym rynku.”
– Ilona Grzywińska-Lartigue, dyrektor komunikacji Ubera w Europie Środkowej i Wschodniej

Kierowcą Uber Black nie może być byle kto. W Warszawie do tego programu zalicza się obecnie około 40 kierowców – średnia ich ocen w aplikacji jest równa bądź wyższa niż 4,8. Obowiązuje też ich pewien dress code – obowiązkowo muszą być ubrani w stylu smart casual. Jeszcze większe wymagania stawia się samochodom, które prowadzą.

Nie mogą to być modele starsze niż wyprodukowane w 2012 roku, a jednocześnie muszą reprezentować wysoką klasę. Auta dostępne w usłudze to na przykład Infiniti, Mercedesy klasy E i S, Lexusy, BMW serii 5, Audi A6, A7 i A8 czy Tesla w modelu S. Skórzana tapicerka jest wymagana.

Poczuj się jak prezes. Przejazdy Uber Black ruszają w Warszawie

Za przejazd Uber Black zapłacimy minimum 30 zł. To rozwiązanie dla tych, którzy wymagają najwyższego komfortu przejazdu i liczy się dla nich prezencja wykorzystywanego w tym celu auta oraz profesjonalizm kierowcy.

Pojedziemy, zobaczymy.

 

źródło: Uber dzięki wirtualnemedia.pl