Jeśli od jakiegoś czasu nie możesz wysłać obrazka na Twitterze ani przejrzeć trendujących hasztagów, wiedz, że taki sam problem mają użytkownicy tej platformy na całym świecie.
Zarówno oficjalna aplikacja Twittera na smartfonach, jak i serwis w przeglądarce, wydają się nie działać poprawnie. Podobnie, problemy napotykają osoby używające TweetBota i innych klientów tego serwisu w formie aplikacji czy obsługi webowej (jak TweetDeck).
Użytkownicy skarżą się na brak możliwości wysyłania obrazów publicznie oraz w wiadomościach prywatnych oraz brak możliwości przeglądania trendów czy proponowanych tweetów. Niektórym opis profilu nagle rozpłynął się w powietrzu. Są też osoby, które są po prostu wylogowywane z Twittera, a inne kompletnie straciły możliwość wysyłania jakichkolwiek wiadomości. Problemy zgłaszają ludzie z całego świata, więc nie są one zawężone do jakiegoś konkretnego regionu.
W moim wypadku Twitter działa w miarę poprawnie, ale trendy faktycznie nie są wyświetlane – również w wersji przeglądarkowej. (update: Nie mogę też wysyłać GIF-ów, więc jest naprawdę źle.)
Serwis przekazał informację, że boryka się z trudnościami, i prosi o cierpliwość. Awaria może jeszcze trochę potrwać.
We've been experiencing outages across Twitter and TweetDeck. You might have had trouble Tweeting, getting notifications, or viewing DMs. We're currently working on a fix, and should be back to normal soon.
— Twitter Support (@TwitterSupport) October 2, 2019
Aktualizacja
Powinno już wszystko działać:
The issue is just about fixed. You should be able to access Twitter as usual. If not, give it a few more minutes! Thanks for waiting.
— Twitter Support (@TwitterSupport) October 2, 2019
źródło: własne