Marka Neffos radzi sobie coraz lepiej na rynku. Producent chyba odkrył idealny przepis na sukces 16

Marka Neffos radzi sobie coraz lepiej na rynku. Producent chyba odkrył idealny przepis na sukces

TP-Link powołał do życia markę Neffos w 2015 roku. Od początku producent starał się oferować dobrze wyposażone smartfony w konkurencyjnych cenach. Ta strategia jest nieustannie kontynuowana i opłaca się, gdyż marka radzi sobie na rynku coraz lepiej.

Mimo całkiem krótkiego stażu, marka Neffos ma wiele powodów do radości, bowiem 2017 rok był dla niej bardzo pomyślny. W ujęciu rocznym globalna sprzedaż zwiększyła się aż o 400% w porównaniu do 2016 roku! Co ciekawe, najwięcej w tym zasługi miał niezwykle udany i zaskakująco tani model Neffos X1 Lite. Nie ma jednak co się dziwić, wszakże za ~500 złotych klienci otrzymywali naprawdę przyzwoicie wyposażony smartfon.

W samej Polsce marka Neffos zadebiutowała w drugiej połowie 2016 roku, czyli stosunkowo niedawno. Mimo to, od samego początku sprzedaż smartfonów z jej logo na obudowie nieustannie rośnie. Dla przykładu, porównując styczeń i luty 2018 roku z analogicznym okresem rok wcześniej (01-02.2017) okaże się, że liczba kupionych urządzeń zwiększyła się aż o 260%!

Zdaniem marki Neffos, przepisem na sukces okazała się sprzedaż smartfonów, oferujących niezwykle konkurencyjny stosunek ceny do ich możliwości. Za o wiele mniejsze pieniądze klienci dostawali (i nadal dostają) kompletne urządzenie, w niczym nie gorsze od droższych propozycji rynkowych rywali. Kluczem do niewygórowanych cen jest optymalizacja łańcucha dostaw (im mniej pośredników, tym koszty niższe), odpowiednia kontrola nad sprzedażą i jej kanałami oraz – co chyba najważniejsze – doskonałe zrozumienie potrzeb konsumentów.

*Na zdjęciu tytułowym TP-Link Neffos X1 Max (pod linkiem znajdziecie jego recenzję, przygotowaną przez Kacpra)

Źródło: informacja prasowa