Testujemy Moto 360 drugiej generacji w wersji damskiej (42 mm) i męskiej (46 mm)

Jestem jedną z niewielu kobiet zajmujących się rynkiem urządzeń elektronicznych w Polsce. Z tego też powodu, gdy Motorola wypuściła na rynek damską wersję swojego nowego smart-zegarka, pomyślałam, że kto jak kto, ale akurat ja powinnam ją przetestować. I stało się – smartwatch Moto 360 drugiej generacji trafił do mnie do testów.

Reklama

Jako że zdecydowana większość odbiorców Tabletowo to mężczyźni, do testów otrzymałam dwie wersje tego zegarka. Pierwszy przeznaczony jest dla pań – tarcza Rose Gold o średnicy 42 mm z piaskowym, skórzanym paskiem (co ciekawe, jest on nieco węższy niż pasek od wersji męskiej 42 mm, co możecie zobaczyć poniżej). Drugi model to wersja męska większa – ze srebrną tarczą o średnicy 46 mm z koniakowym, skórzanym paskiem. Warto pamiętać, że na rynku dostępna jest jeszcze wersja męska mniejsza (42 mm).

moto360-drugiejgeneracji-tabletowo-01

Jeśli chodzi o parametry, Moto 360 drugiej generacji oferuje ekran 1,37″ i 360×325 pikseli lub 1,56″ i 360×330 pikseli, akumulator o pojemności 300 lub 400 mAh, 4GB pamięci wewnętrznej, 512MB RAM, Snapdragona 400, WiFi, Bluetooth, czujnik pulsu i zestaw czujników. Całość działa oczywiście w oparciu o Android Wear.

Ceny Moto 360 drugiej generacji prezentują się następująco:

  • Moto 360 z czarnym paskiem, czarną tarczą, 42 mm: 1299 złotych,
  • Moto 360 z piaskowym paskiem, tarczą Rose Gold, 42 mm: 1349 złotych,
  • Moto 360 z koniakowym paskiem, tarczą srebrną z czarnym tłem, 46 mm: 1499 złotych.

Z pytaniami zapraszam do komentarzy.