Szczegóły odnośnie akcji wymiany Galaxy Note 7 w Polsce – Galaxy S7 edge lub zwrot pieniędzy

Samsung Galaxy Note 7 (fot. Tabletowo.pl)

Niewątpliwie najważniejszą informacją tego tygodnia jest to, że Samsung wycofał Galaxy Note 7 ze sprzedaży. Wiąże się to z wielomiliardową stratą (mówi się o kwocie rzędu 17 miliardów dolarów!), ale pieniądze to jedno, a wizerunek, który z pewnością trudno będzie odbudować – drugie. Kilka chwil temu na polskiej stronie Samsunga pojawiły się szczegóły na temat programu zwrotów sprzętu lub wymiany na Galaxy S7 edge. Obeszło się bez niespodzianek – warunki są takie same, jak w pozostałych krajach.

Zacznijmy jednak od najważniejszego – jeśli jesteś w posiadaniu Samsunga Galaxy Note 7, nie bagatelizuj sprawy! Zrób kopię zapasową i, w trosce o zdrowie swoje i swoich najbliższych, wyłącz telefon. A następnie oczekuj na kontakt od pracowników Samsunga.

Pamiętajcie – to nie jest błahostka:

Każdy użytkownik Samsunga Galaxy Note 7 może zdecydować, czy chce wymienić urządzenie na Galaxy S7 edge czy otrzymać zwrot pieniędzy. Oba wyjścia z sytuacji wydają się całkowicie w porządku, aczkolwiek drugie jest moim zdaniem bardziej uczciwe. Spójrzmy na szczegóły:

Zapewne pojawi się sporo pytań odnośnie drugiego punktu – na szczęście regulamin zwrotu smartfona jest dość szczegółowy:

Z każdym klientem infolinia polskiego oddziału Samsunga ma kontaktować się telefonicznie, a cała akcja ruszy w najbliższą środę – 19 października.

źródło: Olaf Krynicki, Samsung

Exit mobile version