Od 2019 roku smartfony Sony będzie serwisować Regenersis

Elektronika ma to do siebie, że czasami nagle odmawia posłuszeństwa i jedynym ratunkiem jest wizyta w (najlepiej) autoryzowanym serwisie. Sony Mobile właśnie poinformowało, że po 10 latach współpracy z firmą w-support.pl zdecydowało się zmienić partnera serwisowego.

Chociaż smartfony Sony nie należą do tych najczęściej psujących się, to elektronika jest tylko elektroniką i może się zdarzyć, że jakiś element zawiedzie i trzeba go będzie naprawić. Przez ostatnich dziesięć lat autoryzowanym partnerem serwisowym Sony Mobile była firma w-support.pl, ale właśnie producent poinformował, że od przyszłego roku jej miejsce zajmie Regenersis.

Sony nie informuje, dlaczego zdecydowano się zakończyć współpracę z firmą w-support.pl, ale przekonuje, że Regenersis zapewni lepszą jakość usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych, zaspokajając wszelkie potrzeby użytkowników telefonów komórkowych związane z bieżącą eksploatacją, naprawami i wymianą smartfonów.

Jestem pewny, że Regenersis zna większość z Was, ponieważ jest to jeden z najpopularniejszych serwisów w Polsce. Firma należy do  międzynarodowej grupy CTDI, która została założona w 1975 roku i obecnie zatrudnia ponad 14000 pracowników w 93 oddziałach na całym świecie.

Współpraca z firmą w-support.pl oficjalnie zakończy się wraz z końcem 2018 roku. Od 1 stycznia 2019 roku wszelkie zgłoszenia gwarancyjne i pogwarancyjne obsłuży już Regenersis (Warsaw) sp. z o.o., który od tego momentu będzie jedynym autoryzowanym partnerem serwisowym Sony Mobile.

*Na zdjęciu tytułowym Sony Xperia XZ3 (pod linkiem znajdziecie jej recenzję przygotowaną przez Kasię)

Źródło: informacja prasowa