Zdjęcia typu selfie robi się zazwyczaj przy pomocy ręki, ewentualnie kijka (tzw. selfie sticka). Tymczasem okazuje się, że fotkę można strzelić sobie również… butelką Coca-Coli.
To, co widzicie na powyższym zdjęciu, wymyślił izraelski oddział Coca-Coli, specjalnie na potrzeby kampani outdorowej pod nazwą Coca-Cola Summer Love, która jest największym tego typu projektem w tym kraju.
Butelka, a właściwie to, co znajduje się na jej końcu, na bieżąco monitoruje kąt nachylenia i kiedy wyniesie on 70°, to automatycznie robi zdjęcie osobie, która akurat pije napój. Każdy może też później udostępnić swoją fotkę na Snapchacie, Instagramie i Facebooku.
Jak możecie się domyślić, nie jest to komercyjny produkt, a jedynie element kampani marketingowej Coca-Coli. Nie jest bowiem tajemnicą, że zarówno selfie, jak i social media są aktualnie na topie, więc w ten sposób najłatwiej dotrzeć do naprawdę sporej grupy odbiorców, a zarazem potencjalnych klientów.
Swoją drogą ciekawe, czy Chińczycy podłapią pomysł i na przykład wymyślą mini aparaty, które będzie można zakładać na inne rzeczy, by robić sobie nietypowe, a przez to „oryginalne” (cudzysłów użyty nie bez powodu) selfie.
Źródło: The Drum przez Business Insider