Jesteś klientem Santander Bank Polska i nie możesz zapłacić kartą? Trwa awaria w banku | Tabletowo.pl

Jesteś klientem Santander Bank Polska i nie możesz zapłacić kartą? Trwa awaria w banku

Dołącz do dyskusji 0

Jeśli jesteś klientem Santander Bank Polska i zauważyłeś, że Twoja karta nie działa, niestety nie jesteś sam. W banku trwa właśnie awaria, przez którą płacenie plastikiem za zakupy jest niemożliwe. Instytucja zapewnia, że robi wszystko, aby jak najszybciej ją usunąć.

Awarie systemów bankowych występują nagminnie – niedawno z takową musieli zmierzyć się klienci ING Banku Śląskiego. Tym razem niedogodności odczuwają ci, którzy powierzyli swoje finanse Santander Bank Polska. Coraz więcej osób zgłasza bowiem, że nie może zapłacić kartą za zakupy.

Instytucja przed kilkudziesięcioma minutami potwierdziła za pośrednictwem swojego oficjalnego profilu na Facebooku, że dla części klientów mogą występować utrudnienia w płatnościach naszymi kratami. Może więc być tak, że Wy akurat nie odczujecie skutków trwającej właśnie awarii, jednak Santander Bank Polska nie precyzuje, jak dużej części klientów problem dotyczy.

Dzień dobry,Informujemy, że dla części klientów mogą występować utrudnienia w płatnościach naszymi kartami. O wszystkich postępach naszych prac będziemy informować na bieżąco.Przepraszamy za utrudnienia.

Opublikowany przez Santander Bank Polska Poniedziałek, 25 marca 2019

Na razie nie sposób przewidzieć też, jak długo potrwa taki stan rzeczy. Jeśli jednak jesteście klientami tego banku i mieliście w planach wybranie się na zakupy, to lepiej miejcie przy sobie gotówkę. Na skutek awarii nie działają bowiem zarówno fizyczne karty, jak i te podpięte do usług płatniczych Apple Pay i Google Pay. Jeżeli natomiast nie macie do dyspozycji gotówki, ratunkiem jest BLIK, który działa bez zastrzeżeń, a nim także można płacić w sporej części sklepów.

Źródło: Santander Bank Polska dzięki @robsoniqe

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona