Samsung zwiększył udział na rynku tabletów o 23% w Q1

samsung-logo

Samsung zwiększył udział w rynku tabletów, jednak to nadal Apple jest liderem w tym segmencie. Paradoksalnie Firma z Cupertino jedną serią tabletów, w której jest w sumie kilka modeli, wygrywa. Wygrywa z całym mnóstwem tabletów Samsunga. Dla Koreańczyków pierwszy kwartał bieżącego roku zakończył się bardzo pozytywnie, ponieważ o blisko jedną czwartą zwiększyli swój udział w rynku tabletów. Czyżby zainteresowanie tabletami z nadgryzionym jabłkiem słabło?

Samsung stara się być obecny w każdej kategorii cenowej, czego przykładem są choćby tablety z rodziny Galaxy Tab 3 Lite i Galaxy Tab PRO.

Według koreańskiego ZDNet nieokreślone źródła donoszą o sprzedanych 14 milionach tabletów podczas trzech ostatnich miesięcy. To ilość większa o 200 tysięcy sztuk w porównaniu z poprzednim kwartałem. W minionym roku Samsung sprzedał 40 milionów tabletów. Pomocne w rynkowej ekspansji okazały się tablety dla najbardziej wymagających. Mowa tutaj o linii Galaxy Tab PRO, która zaprezentowana została w styczniu tego roku.

źródło

Exit mobile version