Samsung Premium Service Plaza to wyjątkowe połączenie autoryzowanego serwisu i showroomu, w którym można zapoznać się m.in. ze smartfonami i tabletami marki, a także bogatą ofertą akcesoriów i goglami wirtualnej rzeczywistości. Południowokoreański producent otworzył dziś trzeci tego typu salon w Polsce.
Pierwsze takie miejsce otworzono w Warszawie – znajduje się ono w Warsaw Spire bud. C przy Placu Europejskim 2. Drugie zlokalizowano natomiast w Katowicach, w Galerii Katowickiej (ul. 3 Maja 30, lokal 105). Dziś Samsung Premium Service Plaza otwarto zaś w Poznaniu.
Znajdujący się w stolicy Wielkopolski salon ma powierzchnię 400 metrów kwadratowych. Podobnie jak w pozostałych dwóch, także i w tym klienci mogą zapoznać się z urządzeniami z oferty Samsunga, a do tego skorzystać ze strefy rozrywki z (m.in.) zestawami Gear VR. Dla dzieci również przygotowano dedykowaną strefę, w której będą mogły się pobawić.
W poznańskim Samsung Premium Service Plaza klientów obsłuży pięciu konsultantów, a kolejne pięć osób zajmie się naprawą przyniesionych urządzeń. Producent deklaruje, że większość usterek można usunąć w nie więcej niż godzinę. W tym konkretnym salonie zamontowano także Cellomat, za pośrednictwem którego będzie też można oddać smartfon do naprawy po godzinach pracy placówki – w innych nie ma tego typu udogodnienia.
Samsung przygotował również strefę pracy, gdyby jakiś klient chciał wykorzystać czas potrzebny na naprawę urządzenia w sposób produktywny. Na takie osoby czekają smartfony Galaxy Note 9 połączone przez DEX z monitorami, klawiaturami i myszkami.
Dla fanów nietypowych rozwiązań stworzono natomiast strefę FAN Store, w której klienci znajdą m.in. plecaki z ładowaniem słonecznym, okulary z kamerą, solarne zestawy baterii oraz wiele innych „niestandardowych” gadżetów.
Poznański Samsung Premium Service Plaza zlokalizowany jest przy ulicy 27 grudnia 17/19 i będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-19:00, a w soboty 10:00-17:00.
Źródło: informacja prasowa