Samsung rusza z kampanią marketingową Galaxy S9. Zapowiada świetny aparat i… własne animoji | Tabletowo.pl

Samsung rusza z kampanią marketingową Galaxy S9. Zapowiada świetny aparat i… własne animoji

Dołącz do dyskusji 0

Wizualnie Samsung Galaxy S9 będzie bardzo podobny do swojego poprzednika. Jednak niektórymi funkcjami będzie bardziej przypominał iPhone’a X od Apple, a jakością zdjęć ma go podobno pobić. Przynajmniej to można wywnioskować z pierwszych reklam inaugurujących kampanię reklamową Samsunga.

Kilka zwiastunów dotyczących Samsunga Galaxy S9 pojawiło się już w kanałach social mediowych tego producenta. Poniższe klipy wideo dają niewielki wgląd w to, czego będziemy mogli się spodziewać na premierze nowego flagowca Koreańczyków. Odbędzie się ona podczas targów Mobile World Congress w Barcelonie, 25 lutego.

Spoty podkreślają najważniejsze zmiany, jakie przyszli właściciele Galaxy S9 odczują w porównaniu z obecnym najważniejszym smartfonem Samsunga – Galaxy S8. Smartfon ma być na przykład szybszy niż kiedykolwiek.

Producent zapowiada, że ich nowy produkt zmieni podejście ludzi do mobilnych aparatów. Zarówno robienie zdjęć w zwolnionym tempie, jak też w słabych warunkach oświetleniowych, nie powinno być problemem dla S9-tki.

Koreańczycy z Południa nie mogli sobie również darować zapowiedzenia własnego odpowiednika Animoji – zabawnych emoji imitujących ruchy twarzy użytkowników iPhone’ów X. Zaczynam zastanawiać się, w jaką stronę pójdzie tegoroczna konkurencja między największymi producentami smartfonów na świecie. Bo wychodzi na to, że mobilne urządzenia stały się już wystarczająco szybkie i inteligentne, a pozostało już tylko licytować się na… animowane buźki.

źródło: Samsung Mobile Korea, Samsung Italia dzięki Slashgear

Jeżeli znalazłeś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij tutaj. Możesz też zgłosić błąd pisząc na maila.

Komentarze

Mediaexpert - mega okazje!
Logowani/Rejestracja jest chwilowo wyłączona