Revolut
Revolut (fot. @RevolutApp)

Niektóre karty Revolut mają wadę. Wybrani użytkownicy mogą bezpłatnie wymienić swoją na nową

Jeżeli jesteście użytkownikami Revolut, musowo sprawdźcie swoje skrzynki mejlowe, powiązane z aplikacją. Może się bowiem okazać, że Wasza karta ma wadę i konieczna jest jej wymiana. Na szczęście bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z Waszej strony z tego tytułu.

Wczoraj, późnym wieczorem dostałem mejla od Revolut z informacją, że wykryto wadę w niektórych wydanych kartach. Według deklaracji, problem dotyczy bardzo małej ich liczby, ale mimo wszystko występuje. Niestety, istnieje prawdopodobieństwo, że moja załapała się do tego elitarnego grona…

Revolut zapewnia, że nie jest to wielka usterka, więc nie ma podstaw do obaw, że ktoś na przykład w prosty sposób wyczyści konto z pieniędzy. Użytkownicy mogą mieć jednak problemy podczas dokonywania transakcji w terminalach Transport for London (London Underground), czyli operatora transportu publicznego w Londynie w Wielkiej Brytanii.

Revolutowi bardzo zależy na komforcie użytkowników, dlatego oferuje bezpłatną wymianę karty na nową. Aby ją otrzymać, należy wypełnić odpowiedni formularz (link do niego dołączany jest w przesłanym mejlu). Wystarczy podać w nim imię, nazwisko, numer telefonu, przypisany do konta oraz adres do wysyłki karty (można wybrać ten sam, który zapisany jest w aplikacji).

Jako że problem może mnie potencjalnie dotyczyć, wypełniłem i wysłałem formularz. Karta ma dojść do mnie w przeciągu 30 dni. Mam też otrzymać informację, kiedy tylko zostanie wysłana. Samej przesyłki nie mogę jednak śledzić, gdyż nie ma ona niezbędnego do tego numeru (czyli idzie listem zwykłym, nie poleconym).

Celowo nie podaję tutaj bezpośredniego linka do formularza, ponieważ – jak wspomniałem – problem dotyczy wyłącznie wybranych użytkowników. Jeżeli system wykryje, że Wasza karta może mieć problem z komunikacją z terminalami Transport for London (London Underground), wtedy na pewno otrzymacie takiego samego mejla, jak ja.

Na koniec jeszcze dodam, że Revolut pisze, iż nadal mogę korzystać z dotychczas posiadanej karty, więc nie jest ona automatycznie dezaktywowana zaraz po wysłaniu formularza.

Polecamy również:

https://www.tabletowo.pl/2018/04/18/aplikacja-revolut-vaults-sejf-oszczedzanie/

Źródło: Revolut, własne