Awww, to słodkie – nowa reklama Samsunga Galaxy Note 8 jest o zakochiwaniu się <3

Samsung robi naprawdę udane reklamy. Zwykle nie są tylko pokazem sił, pełną detali serią zbliżeń na różne części aparatu smartfona czy litanią „ochów i achów” recytowanych przez lektora. Przyciągają do monitora, przy okazji prezentując jakąś funkcję czy dzieląc się jakąś ideą. Tak jak najnowszy spot dotyczący Galaxy Note 8.

Samsung wprowadził do Galaxy Note 8 nową funkcję powiązaną z rysikiem S-Pen. Przypomina ona narzędzie Digital Touch od Apple, ale nie jest ograniczone do jednej aplikacji. Umożliwia wysłanie „żywej” grafiki, na której pojawia się rysunek wykonany przez nas piórem. Samsung nazywa te wiadomości Live Message.

Live Message nie są niczym innym, jak odręcznymi notatkami i rysunkami, które oprogramowanie przekształca w 15-sekundowe GIFy. Te można przesłać dalej przy pomocy każdej aplikacji, która je obsługuje: Twittera, WhatsAppa czy Facebook Messengera.

https://youtu.be/ERpKo7XZ9yY

Reklama odnosi się do uczuć, i choć nie wyciska łez z oczu, jest bardzo przyjemna. Tego spodziewalibyśmy się po spocie odnoszącym się do najważniejszego smartfonu Samsunga tego roku. Ciekawe, ile na marketing producent wyda w tym roku. Firma może pobić rekord z zeszłego roku, kiedy to na cele promocji samego Galaxy S7 i Galaxy Note 7 wydała ponad 10 miliardów dolarów.

Galaxy Note 8 jest już testowany przez Kasię. Spodziewajcie się obszernej recenzji i wrażeń z użytkowania w formie wideo. Pytania dotyczące urządzenia możecie zadawać pod tym postem. Upewnijcie się tylko, czy ktoś nie dostał odpowiedzi na Wasze pytanie już wcześniej – komentarzy pod artykułem jest sporo ;)

źródło: Sammobile