Przygotowuję obszerny materiał dotyczący wsparcia technicznego tabletowych firm. Pomożecie?

tabletowoc-zdjęcie-tabletów

Wielokrotnie pod recenzjami, zwłaszcza tańszych urządzeń, pojawiają się pytania dotyczące serwisu technicznego i naprawy gwarancyjnej (lub pogwarancyjnej) u danego producenta/dystrybutora. Mi, jako osobie, która nigdy nie miała potrzeby testowania tego na własnej skórze, ani żaden sprzęt mi się nie zepsuł (oprócz HTC One X, który wciąż czeka na wysyłkę do serwisu), ani nawet pośrednio, przez znajomych, nie miałam do czynienia koniecznością naprawiania sprzętu, trudno jest powiedzieć cokolwiek na ten temat. Nie wiem, może mam w tym względzie szczęście ;) A gdyby nawet coś mi się zepsuło, zapewne byłabym potraktowana bardziej ulgowo i lepiej niż zwykli obywatele naszego kraju – cóż, tak już jest – „blogerskie przywileje”.

Wychodząc Wam naprzeciw, postanowiłam bliżej przyjrzeć się tematowi wsparcia technicznego i napraw tabletów – w pierwszej kolejności w przypadku mniejszych firm działających na polskim rynku. W najbliższym czasie możecie się zatem spodziewać publikacji tekstu traktującego na temat samych serwisów – kto serwisuje sprzęt danej firmy, gdzie się znajduje punkt serwisowy, ile (w teorii) trwa naprawa, co podlega gwarancji, a co nie, etc. Dane będą pochodziły bezpośrednio od firm, więc będą to informacje z pierwszej ręki.

W drugiej kolejności powstanie wpis o tym, jak naprawa sprzętu odbywa się w praktyce. Jak traktowany jest klient podczas naprawy, ile takowa trwa, czy zawsze kończy się satysfakcją obu stron, etc.

Wpis „praktyczny” podzielony zostanie na dwie części: firmy mniejsze (w tym dystrybutorzy sprzętu) i rynkowi giganci. Dzięki temu będziemy mieli niezły obraz tego, jak dany producent radzi sobie w sytuacjach dla niego nieciekawych. A co za tym idzie – jeśli tylko nam się uda – zbierzemy w jednym miejscu dane, które pozwolą Wam – potencjalnym klientom – prześledzić proces serwisowania sprzętu u najpopularniejszych firm w Polsce.

Ale tu już potrzebuję Waszej pomocy.

Szukam osób, które miały do czynienia z serwisem technicznym takich firm, jak Goclever, Modecom, Overmax, Colorovo, Kiano, Pentagram, Kruger&Matz, Manta, Plug, Lark, Navroad, Yarvik, Prestigio, Shiru, Adax, Apollo, Ferguson, Archos, Haier, myTab, Omega. A także: Acer, Apple, Asus, Dell, LG, Samsung, Toshiba, Alcatel, Lenovo, Huawei, HP, Sony. Wszystkich proszę o kontakt mejlowy (katarzyna.pura(małpka)tabletowo.pl) z opisaniem swojego przypadku. Oczywiście możecie zostawiać również komentarze poniżej, jednak jeśli będę miała jakieś dodatkowe pytania – proszę o podanie w formularzu komentarza poprawnego i aktywnego adresu mejlowego. Dajcie mi szansę kontaktu ;)

Nie chciałabym, by pod tym postem stworzyło się miejsce na wylewanie żali na serwisy producentów, bo akurat coś poszło nie po naszej myśli i gwarancja nie została uznana – choć, realnie patrząc, i tak się to stanie. Jednocześnie zdaję sobie sprawę z tego, że fora internetowe pełne są nieprawdziwych opinii na temat każdej z firm, dlatego z każdą osobą, która miała jakiekolwiek doświadczenie z serwisem technicznym którejkolwiek firmy będę kontaktowała się indywidualnie, by przypadek potwierdzić.

Sama tego materiału, niestety, nie stworzę. Zatem… Mogę na Was liczyć?