LG chce skraść Samsungowi show. Debiutuje pierwszy telewizyjny spot LG G6

LG G6

LG G6 to czarny koń obecnego rynku smartfonów. Producent podszedł do swojego nowego flagowca bardzo pragmatycznie, wybierając szybszą od konkurencji premierę kosztem nieco starszego procesora. Wstępne rankingi z przedsprzedaży sugerują, że była to trafiona decyzja. Nie powinno zatem dziwić, że rywal Samsunga z jego rodzimego podwórka postanowił pójść za ciosem.

Przypomnijmy tu ogólnikowo najważniejsze aspekty związane z LG G6. Wyświetlacz ma przekątną 5,7 cala oraz rozdzielczość 2880×1440 pikseli, co daje proporcje 18:9. Smartfon napędza Qualcomm Snapdragon 821 2,35 GHz z układem graficznym Adreno 530, a G6 zaoferuje nam także 4GB RAM oraz 32GB pamięci wewnętrznej, oczywiście z możliwością rozszerzenia przy pomocy karty microSD. Na pleckach smartfona znalazł się podwójny aparat 13 Mpix, z czego drugi obiektyw – tak samo, jak w LG G5 – jest szerokokątny (125°).

Oczywiście nie zabraknie też OIS (optycznej stabilizacji obrazu) oraz możliwości nagrywania wideo w jakości 4K. Z przodu znalazła się z kolei 5 Mpix, również szerokokątna (100°), kamerka. W ciągu czterech pierwszych dni przedsprzedaży urządzenie zamówiło ponad 40 tysięcy osób, co bez wątpienia jest dla LG bardzo dobrą wiadomością.

Przechodząc zaś do reklamy. Takim 30-sekundowym spotem firma chce skraść show Samsungowi:

https://www.youtube.com/watch?v=u0PO5GpFvFg

Dopisek „ver-1” sugeruje, że nie jest to ostatnie słowo działu marketingu. Jak sądzicie, czy taka zagrywka w dniu premiery S8 może przynieść zauważalne efekty, czy też w ostatecznym rozrachunku i tak będzie decydowała miłość do marki bądź też po prostu stosunek ceny do możliwości?

źródło: gsmarena.com

 

Exit mobile version