Pierwsze reklamy iPada Air

Apple: 170 milionów sprzedanych iPadów, 60 miliardów pobranych aplikacji

O firmie Apple można powiedzieć wiele rzeczy, niestety, nie zawsze pozytywnych. Nie da się jej jednak odmówić specyficznej żyłki do marketingu, i fachowców, którzy potrafią sprzedać nie tyle sam produkt, ile pewną ideę. Nikogo więc nie powinno dziwić, że już kilka dni po premierze nowego iPada do sieci trafiły aż trzy różne nagrania promujące nie tylko iPada Air, ale też samą markę Apple.

Pierwszy z nich przedstawia tablety Apple w sytuacjach, w których laptopy nie miały by racji bytu. Chociaż niektóre z nich są dość mocno przesadzone (iPad… bo stacjonarny komputer nie zmieści się w studio nagraniowym), to jednak w większości z zaprezentowanych przypadków tablet rzeczywiście wydaje się być najwygodniejszym rozwiązaniem.

http://youtu.be/B8Le9wvoY00

W drugim nagraniu osoby odpowiedzialne za projekt iPada Air opowiadają o procesie jego powstawania, trudnościach z jakimi musiał poradzić sobie ich zespół i technologiach zastosowanych w tym urządzeniu.

http://youtu.be/LFYNP40vfmE

Trzecia i zarazem ostatnia reklama to typowy spot telewizyjny, porównujący tablet firmy Apple do… ołówka, czyli narzędzia które można zastosować praktycznie w każdej dziedzinie nauki i sztuki.

http://youtu.be/o9gLqh8tmPA