Oppo zostało globalnym partnerem League of Legends

„E-sport to sport, który szybko zdobywa na popularności na całym świecie, a League of Legends stało się stylem życia dla wielu młodych osób przez ostatnie parę lat” – słowa wiceprezesa Oppo, Briana Shena, zdają się w pełni tłumaczyć decyzję o podjęciu współpracy z LoL Esports. Ekskluzywnym smartfonowym partnerem LoL’a Oppo zostanie do minimum 2024 roku.

Gaming to nie tylko gamingowe smartfony. Najwyraźniej Oppo woli poszerzyć świadomość konsumenta poprzez zostanie partnerem jednej z najpopularniejszych gier na świecie – League of Legends. Krótkie przypomnienie, gdyby ktoś nie wiedział czym jest LoL. Jest to gra MOBA, w której głównym trybie zadaniem naszej pięcioosobowej drużyny jest zniszczenie bazy przeciwnika. Wiem, że to bardzo duże uproszczenie, ale powinno ono wystarczyć. Ważne jest to, że mimo premiery w 2009 roku, League of Legends do dziś jest jedną z najpopularniejszych gier na świecie, stając się istnym fenomenem naszych czasów prawie na miarę Minecrafta. W 2017 roku grało w nie ponad 100 mln unikalnych graczy miesięcznie, a mistrzostwa świata LoL’a 2018 stały się jednym z najchętniej oglądanych tego typu eventów w historii.

Siedziba Riot Games, twórców League of Legends / Riot Games

Oppo ma więc przed sobą wręcz ocean graczy, przed którymi może się zareklamować. Do jego zadań podczas największych imprez esportowych będzie należało:
– przekazywanie nagrody najlepszej drużynie podczas najważniejszych imprez,
– Oppo Cam, czyli prezentowanie ciekawostek i innych wydarzeń spoza sceny na żywo podczas mistrzostw świata za pomocą smartfonów Oppo,
– prezentacja drużyn, które biorą udział podczas danej imprezy pierwszy raz,
– organizowanie konkursów, w których do wygrania będzie możliwość zobaczenia najważniejszych imprez „od kuchni”.

Finał Mistrzostw Świata w Korei Południowej 2018 / Riot Games

Jest to na pewno wyzwanie, ale i ogromna szansa dla Oppo. Nawiązując współpracę z League od Legends, Oppo dołączyło do takich organizacji, jak FC Barcelona, MasterCard, Louis Vuitton, czy… Międzynarodowe Kolegium Krykieta. Zdaje sobie sprawę z tego, że ten news może się wydawać niczym ważnym dla wielu z Was, którzy nie interesują się e-sportem jako takim. Muszę Was jednak zapewnić, że wyświetlanie swojego logo dziesiątkom milionów ludzi zadziała wiele, nie ważne gdzie to logo byśmy umieścili. Na dodatek, jeśli czekacie na edycje smartfona w motywie swojej ulubionej gry… być może doczekacie się jej właśnie od Oppo.

Źródła: LeagueOfLegends