OnePlus świętuje drugie urodziny i przygotował z tej okazji konkurs dla fanów marki

Aż trudno uwierzyć, że minęły dopiero dwa lata od założenia marki OnePlus. Jednak przez ten czas zdążyła już sobie zaskarbić sympatię i zaufanie milionów klientów na całym świecie, mimo że w swoim portfolio ma tylko trzy smartfony. Jest to bezprecedensowy przypadek i dowód na to, że użytkownicy czekali na tego rodzaju alternatywę.

Nie da się bowiem ukryć, że jeszcze do niedawna rynek był bardzo „skostniały” i podzielony pomiędzy największych graczy, czyli Samsunga, Apple, LG, Sony czy HTC. OnePlus jako jeden z pierwszych postanowił trochę na nim „namieszać” i trzeba przyznać, że zrobił to bardzo skutecznie. Obecnie, razem z innymi markami rodem z Państwa Środka, odpowiada za blisko połowę sprzedanych na całym świecie egzemplarzy smartfonów.

Nic dziwnego, że OnePlus ma powody do hucznego obchodzenia drugiej rocznicy działalności. Dlatego też postanowił zorganizować konkurs z cennymi nagrodami. Wystarczy udać się pod link podany w źródle i skomentować umieszczony tam wpis. 1000 (tysięczny) komentujący otrzyma OnePlus One, 2000 OnePlus 2, 4000 OnePlus X Onyx, 8000 OnePlus X Champagne, a 9999 OnePlus X Ceramic. Oczywiście nie można oszukiwać i komentować z różnych kont. Osoby, które będą bardzo blisko ww. pułapów (tzw. runners-up) dostaną nagrody pocieszenia – oficjalne koszulki, naklejki lub zaproszenia potrzebne do zakupu OnePlus X Ceramic.

Przy okazji warto przytoczyć kilka fragmentów oświadczenia wydanego przez producenta z okazji 2. rocznicy istnienia:

Dwa lata temu powołaliśmy do życia markę OnePlus, ponieważ nie byliśmy zadowoleni z ówczesnego stanu rzeczy. Rynek zaśmiecały nieinspirujące produkty, a producentom bardziej zależało na udziałach niż na wypuszczaniu świetnych urządzeń. Postanowiliśmy więc wziąć sprawy w swoje ręce i skupić się na tworzeniu wspaniałych propozycji, zmieniając przy okazji zasady panujące na rynku.

Zrezygnowaliśmy z pośredników na rzecz sprzedaży internetowej, przez co mogliśmy zaoferować produkty premium w niezwykle atrakcyjnych cenach (dosł. wzburzających). Kiedy zaprezentowaliśmy OnePlus One w kwietniu 2014 roku, nie spodziewaliśmy się tak ogromnego zainteresowania i wsparcia z Waszej strony.

Osiągnięty wtedy sukces zawdzięczamy w dużej mierze szczęściu i odpowiedniemu wyczuciu czasu. W 2015 roku obawialiśmy się, że okażemy się autorami jednego przeboju i OnePlus 2 nie wywoła już podobnego zainteresowania. Jakże się myliliśmy!

Pod koniec października zaprezentowaliśmy OnePlus X, charakteryzujący się świetną specyfikacją, połączoną z nietuzinkowym wyglądem. Do tego jako pierwsi użyliśmy do produkcji (jednego z jego wariantów) ceramiki na tak dużą skalę. Dzięki temu zrobiliśmy duży krok naprzód, wyprzedzając tym samym konkurencję.

Po więcej zapraszam zainteresowanych na stronę podaną w linku. OnePlus szykuje też produkcję dokumentalną o nazwie The Untold OnePlus Story – jej zapowiedź możecie obejrzeć poniżej:

Źródło: OnePlus