ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) compression (compression): Zip16 dataWindow (box2i): [0, 0, 7999, 7999] displayWindow (box2i): [0, 0, 7999, 7999] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1 screenWindowCenter (v2f): [0, 0] screenWindowWidth (float): 1 type (string): "scanlineimage" =Channels= #0001#Main.blue (float) #0001#Main.green (float) #0001#Main.red (float) #0002#AO.blue (float) #0002#AO.green (float) #0002#AO.red (float) #0003#PuzzleMatte.blue (float) #0003#PuzzleMatte.green (float) #0003#PuzzleMatte.red (float) #0004#PuzzleMatte 1.blue (float) #0004#PuzzleMatte 1.green (float) #0004#PuzzleMatte 1.red (float) #0005#PuzzleMatte 2.blue (float) #0005#PuzzleMatte 2.green (float) #0005#PuzzleMatte 2.red (float) #0006#PuzzleMatte 3.blue (float) #0006#PuzzleMatte 3.green (float) #0006#PuzzleMatte 3.red (float) #0007#PuzzleMatte 4.blue (float) #0007#PuzzleMatte 4.green (float) #0007#PuzzleMatte 4.red (float) #0008#PuzzleMatte 5.blue (float) #0008#PuzzleMatte 5.green (float) #0008#PuzzleMatte 5.red (float) #0009#PuzzleMatte 6.blue (float) #0009#PuzzleMatte 6.green (float) #0009#PuzzleMatte 6.red (float) #0010#DiffuseLighting.blue (float) #0010#DiffuseLighting.green (float) #0010#DiffuseLighting.red (float) #0011#GI.blue (float) #0011#GI.green (float) #0011#GI.red (float) #0012#Object Buffer 4.Y (float) #0012#Reflections.blue (float) #0012#Reflections.green (float) #0012#Reflections.red (float) #0013#Object Buffer 3.Y (float) #0013#Refractions.blue (float) #0013#Refractions.green (float) #0013#Refractions.red (float) #0014#Object Buffer 2.Y (float) #0014#Shadows.blue (float) #0014#Shadows.green (float) #0014#Shadows.red (float) #0015#Object Buffer 1.Y (float) #0015#SpecularLighting.blue (float) #0015#SpecularLighting.green (float) #0015#SpecularLighting.red (float) #0016#Alpha.Y (float) #0016#Beauty.blue (float) #0016#Beauty.green (float) #0016#Beauty.red (float) A (float) B (float) G (float) R (float)

Nokia 2.3 już blisko. Czy telefon porwie tłumy?

Nokia pod sterami HMD Global rozwija się w bardzo ciekawym kierunku. Producent już od pewnego czasu tworzy smartfony bardzo przystępne cenowo oraz nieźle uzbrojone od strony technicznej. Czy Nokia 2.3 będzie podążać tą ścieżką?

To w sumie oczywiste, ale dopowiem, że Nokia 2.3 będzie następczynią 2.2, która okazała się być całkiem ciekawym smartfonem w segmencie low-endu. Urządzenie skrywa się pod roboczym oznaczeniem TA-1206 i wiemy, że ma certyfikat FCC. Spodziewamy się dwóch wersji smartfona, gdzie jedną z niewielu (lub jedyną) różnicą będzie dual SIM, czyli wsparcie dla obsługi dwóch kart operatorów GSM. Na ten moment nic nie wskazuje na inne rozbieżności w specyfikacji.

Nokia 2.2 już w Polsce – czysty system i gwarancja aktualizacji do Androida Q. Drogo i niedrogo jednocześnie

Telefon ma być dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: Charcoal, Cyan Green oraz Sand. Nazwy nie mówią zbyt wiele, jednak można założyć, że ma być żywo i kolorowo. Byłoby to na pewno miłe urozmaicenie, zwłaszcza w tak nisko lokowanym segmencie rynku. Pewnego rodzaju ciekawostką jest deklaracja serwisu źródłowego, jakoby istniała wersja smartfona z przeźroczystą obudową. Urządzenie miało zostać zauważone u jednego z niemieckich dystrybutorów. Brakuje na to dowodu w postaci zdjęcia, więc musimy zaufać redakcji serwisu źródłowego na słowo.

HMD Global poczyniło spory progres – tanie smartfony Nokii radzą sobie znakomicie

Przyznam, że po cichu liczę na jakąś sensowną specyfikację techniczną z procesorem od Qualcomma na czele. Nokia 2.2 jest napędzana przez MediaTeka Helio A22, który nie jest układem złym, jednak nie da się nie dostrzec, że w świecie low-endów coraz częściej zaczynają pojawiać się procesory z serii Snapdragon. Na pewno byłoby to miłe zaskoczenie. Gdyby Nokii udało się przy okazji zawalczyć ceną, to byłoby już naprawdę interesująco.

Dokładna data premiery urządzenia wciąż pozostaje nieznana, jednak patrząc na certyfikację FCC i łącząc ze sobą inne fakty, raczej nie będziemy czekać zbyt długo.

źródło: NokiaPowerUser